• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403051307974
  • خبرنگار : 30058

یک مسئول خبر داد:

رویدادهای نوآوری دانشگاه محقق اردبیلی در جهاد دانشگاهی اجرایی‌ می‌شود

رویدادهای نوآوری دانشگاه محقق اردبیلی در جهاد دانشگاهی اجرایی‌ می‌شود

ایسنا/اردبیل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: رویدادهای نوآوری دانشگاه محقق اردبیلی در جهاد دانشگاهی در حال اجرایی‌شدن است.

عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی ۱۳ مرداد در مراسم انعقاد تقاهم‌نامه همکاری دانشگاه محقق اردبیلی و جهاددانشگاهی اردبیل ضمن قدردانی از حمایت‌ها و همکاری‌های جهاد دانشگاهی در اجرای برنامه‌های فرهنگی با دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: توسعه ارتباطات مشترک ما بین معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی و جهاد دانشگاهی استان در جهت هر چه بهتر، قوی‌تر و با کیفیت‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی از جمله اهداف این تفاهم‌نامه می‌باشد.

وی از وجود استعدادهای بسیار در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و افزود: شناسایی این استعدادها و به سبب آن رشد و تعالی آنها نیازمند ایجاد بستر مناسب است که این مهم با همکاری و تامین بودجه مالی کافی فراهم خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی همچنین از جمله اهداف این تفاهم‌نامه را ایجاد زمینه‌های لازم در جهت کوتاه نمودن مراحل، دقیق‌تر و با کیفیت‌تر شدن چاپ کتاب‌های دانشگاهی دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر رویدادهای متعدد نوآوری در جهاد دانشگاهی در حال اجرایی‌شدن است که در این رویدادها ایده‌های متعدد علمی و فرهنگی توسط دانشجویان فعال در انجمن‌های علمی دانشگاه محقق اردبیلی ارائه شده است.

حسام رسولی رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل نیز ضمن اشاره به اینکه ارتباطات و همکاری‌های فرهنگی میان جهاد دانشگاهی و دانشگاه محقق اردبیلی در سطح بالایی قرار دارد، خاطرنشان کرد: اساساً مهمترین چالش، چالش فرهنگی است و وجود مشکلات متعدد در جامعه ریشه در مسائل فرهنگی دارد، لذا برطرف نمودن معضل عدم تفاهم در اجرای برنامه‌های فرهنگی و چالش‌های متعدد به سبب نبود نظرات یکسان و در مقابل ایجاد یکپارچگی و داشتن اهداف مشترک بدون غرض‌ورزی در از بین بردن سردرگمی در میان جامعه و به خصوص نسل جدید به دلیل نداشتن تفکر انتزاعی و بالا بردن اعتماد عمومی است.

وی از دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان مرکز سنجش سقف فکری فرهنگی در استان یاد کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های دانشگاه الهام بخشی آن در تمامی حوزه‌های مختلف اجتماعی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha