• جمعه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403051207859
  • خبرنگار : 50175

استاندار لرستان:

مسیر اتحاد مسلمانان فراهم شده است

مسیر اتحاد مسلمانان فراهم شده است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: مسیر اتحاد مسلمانان فراهم شده است.

ابوطالب شفقت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دشمنان اسلام ۴۵ سال است که به انحاء مختلف می‌خواهند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند و تمام اهداف آن‌ها لطمه زدن به جمهوری اسلامی و اتحاد مردم است.

وی خاطرنشان کرد: از اهداف دیگر دشمنان متفرق کردن مردم و بیرون کردن از جوامع بین‌المللی است اما دشمنان بدانند اراده ملت، جبهه اسلام، ملت مسلمان و جبهه مقاومت با این شهادت نه‌تنها ضیف‌تر نمی‌شود بلکه قوی‌تر، مستحکم‌تر و متحدتر خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور، اضافه کرد: دشمنان بدانند که این شعار رئیس‌جمهور ما همان شعار مقام معظم رهبری، شعار فرماندهان نظامی و فرماندهان جبهه مقاومت است و تغییرات در نظام جمهوری اسلامی هیچ تأثیری در مبارزه مقاومت با دشمنان نخواهد داشت و این تغییرات حرکت جدیدتر، فعالیت نوتر، جریان جدیدتر، تفکر بهتر و هماهنگی قوی‌تر علیه دشمنان خواهد داشت.

وی بیان کرد: دشمنان مطمئن و منتظر باشند این خشم بر سر آن‌ها فرود خواهد آمد و همان‌طور که در وعده صادق با بهترین تصمیم و تدبیر، توانمندی و قدرت نظامی ایران اسلامی نشان داده شد به شیوه‌های که تشخیص داده شود انتقام می‌گیرند و خون‌خواهی مهمان شریف و عزیز خود را از شما دشمنان اسلام خواهند گرفت.

استاندار لرستان با بیان اینکه دشمنان منتظر بمانند این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند و مطمئن باشند انسجام جبهه مقاومت قوی‌تر خواهد شد، افزود: امروز، مسیر اتحاد مسلمانان فراهم و آنان متحد شده‌اند و روزهای پایانی عمر رژیم صهیونیستی بوده و زمانی است که این رژیم برای عمر کوتاه خود تلاش می‌کند.

شفقت ادامه داد: اگر این‌چنین ترور می‌کنند مطمئن باشند ایرانی غیرت و مهمان خود را دوست دارد و پاسخ این خون ریخته شده در کشورش را خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha