• جمعه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403051207769
  • خبرنگار : 50175

استاندار لرستان:

فلسطین به عنوان یک کشور مستقل و آزاد در حال شکل گیری است

فلسطین به عنوان یک کشور مستقل و آزاد در حال شکل گیری است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: فلسطین به عنوان یک کشور مستقل و آزاد در حال شکل گیری است.

ابوطالب شفقت امروز (۱۲ مردادماه) در مراسم بزرگداشت شهید راه قدس، عبدالسلام اسماعیل هنیه که در مصلی نماز جمعه بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بروجرد پُر از مفاخر و بزرگان علم، ادب و دین بوده و شخصیت‌های بسیار زیادی به اسلام خدمت کردند که زادگاه آنها این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله این افراد می‌توان به علامه طباطبایی بروجردی، سید جعفر شهیدی، سرلشکر پاسدار محمد بروجردی، سرلشکر احمد کشوری، مدافع حرم شهید صالحی، شهید صارمی و ... اشاره کرد که نمونه‌های از بزرگان، شخصیت‌ها و مفاخر دینی و علمی شهرستان هستند که انتظار می‌رود علما، دانشگاهیان و معلمان این بزرگان را که افتخار ایران بودند به جوانان معرفی کنند.

استاندار لرستان اضافه کرد: هر کدام از این‌ها نمونه‌ای از افتخارات انقلاب اسلامی، علمی و دینی کشور در طول تاریخ بوده‌اند لذا برای فرزندان ما بسیار مهم است و جوانان باید برای آشنایی با آنها همت بگمارند.

شفقت با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و با پشتیبانی مردم به پیروزی رسید و بعد از مدتی دشمنان جنگ تحمیلی را علیه کشور به راه انداختند و در طول این سال‌ها تلاش کرده تا با فشار تحریم و فتنه‌ها بتواند به اهداف خود برسد ولی انسجام ملت ایران همه این توطئه‌ها را نقش بر آب کرده است.

استاندار لرستان با اشاره به هدف دشمن از همه این فتنه‌ها و جنگ‌ها، گفت: یکی از این اهداف از بین بردن قدرت جمهوری است چون می‌دانند که قدرت جمهوری اسلامی به راحتی و سادگی از بین نمی‌رود چون بزرگترین قدرت جمهوری اسلامی همین انسجام، وحدت و همدلی مردم و توانایی رشد و پیشرفت همه جانبه نخبگان و جوانان است.

وی اضافه کرد: هدف دیگر آنها مانع شدن الهام بخشی جمهوری اسلامی ایران در جامعه بین المللی و مانع شدن برای فرهنگ استقلال و آزادی در جامعه بشری و شکل گیری حکومت مستقل است.

استاندار لرستان با بیان اینکه امروز فلسطین به عنوان یک کشور مستقل و آزاد در حال شکل گیری بوده و اسراییل در حال نابودی است، افزود: مسیر دشمنان ایران یاس و ناامیدی مردم است. آنها نمی خواهند ایران اسلامی در سطح دنیا بدرخشد و پیام قرآن و پیامبران را به خلق خدا برسانند.

شفقت بیان کرد: دشمنان تاب دیدن پایداری ایران را ندارند ولی در همه حوادث و وقایع ملت ایران متحدتر به مسیر خود ادامه داده است.

وی با اشاره به جبهه مقاومت، تصریح کرد: رژیم‌صهیونیستی در حال نابودی است و این ایستادگی ملت فلسطین سبب شده تا این رژیم دست به ترور شخصیت‌ اسماعیل هنیه بزند و این ترور را انجام دادند تا سبب شوند جبهه مقاومت استمرار نداشته باشد ولی ایستادگی ملت فلسطین، رژیم کودک‌کش را نابود خواهد کرد.

استاندار لرستان اظهار کرد: دشمن بداند ترور این شخصیت‌ هیچگاه سبب تضعیف جبهه مقاومت نخواهد شد و ملت‌ها در این روزها خشم خود را علیه رژیم جعلی فریاد می‌زنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha