• جمعه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403051207761
  • خبرنگار : 71951

کارشناس سیاسی مسائل غرب آسیا: هنیه محبوب قلب جبهه مقاومت شده بود

کارشناس سیاسی مسائل غرب آسیا: هنیه محبوب قلب جبهه مقاومت شده بود

کارشناسی سیاسی مسائل غرب آسیا گفت: اسماعیل هنیه تبدیل به محبوب قلب جبهه مقاومت شده بود.

به گزارش ایسنا، جعفر قنادباشی، کارشناسی سیاسی مسائل غرب آسیا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه 12 مرداد ماه شهرستان ورامین گفت: سه واقعه مختلف این روزها در کشور مطرح هست، اولین رویداد شهادت اسماعیل هنیه در تهران هست که هماهنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند شرایط مجازات سختی را فراهم آورده است، واقع دوم تشییع باشکوه و تاثیرگذار و غیرقابل تصور برای دشمن بود و مسئله سوم مسئله مجازات رژیم صهیونسیتی هست که هنوز رخ نداده اما مورد توجه رسانه‌های دنیا قرار گرفته است.

وی افزود: رهبری درست اسماعیل هنیه در کنار شخصیت‌های بزرگ حماس ضربات مهلکی را به رژیم صهیونسیتی زده بود و سالیان سال کینه بزرگی را بر دل سران رژیم منفور اسرائیل گذاشته بود.

کارشناس مسائل سیاسی غرب آسیا در ادامه با تبیین شخصیت رئیس دفتر سیاسی حماس بیان کرد: اسماعیل هنیه شخصیتی بود که در مجامع بین‌المللی می‌توانیم از وی دفاع کنیم چرا که وی به دنبال استقلال کشور خود یعنی فلسطین قهرمان بود؛ در وجود ایشان صفت بزرگ ضد نژادپرستی حاکم بود و یکی از افتخاراتی که در کارنامه وی هست، شکاندن کمر رژیم صهیونسیتی بود.

این کارشناس ادامه داد: اسماعیل هنیه تبدیل به محبوب قلب جبهه مقاومت شده بود و کارهای که وی انجام داد مانند پایان دادن به افسانه شکست ناپذیری ارتش اسراییل، یکصدا کردن دانشگاه‌ها، نخبگان و اساتید جهان و .... باعث خشم سران اسرائیل شد.

قنادباشی در ادامه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ورامین عنوان کرد: اشتباه محاسباتی رژیم صهیونسیتی این بود که اگر اسماعیل هنیه را در تهران به شهادت برساند باعث اختلاف بین شیعه و سنی خواهد شد اما به اذن خداوند با هوشیاری ملت فهیم جمهوری اسلامی ایران این نقشه با حضور پرشور مردم در تجمعات محکومیتی ترور این مرد قهرمان و مراسم تشییع وی، ناکام ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha