• جمعه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403051207751
  • خبرنگار : 50214

خطیب جمعه یزد:

دشمن در جهت ناامیدی و ضعف جامعه اسلامی تلاش می‌کند

دشمن در جهت ناامیدی و ضعف جامعه اسلامی تلاش می‌کند

ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تاکید کرد: جامعه اسلامی با پیروی از حضرت زینب(س) پس از قیام عاشورا، هیچگاه نباید از حرکت در مسیر الهی و حمایت خداوند در این رابطه ناامید شود.

آیت الله «محمدرضا ناصری» امروز دوازدهم مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد ضمن تسلیت و محکومیت ترور مذبوحانه «اسماعیل هنیه» دفتر سیاسی حماس در تهران، ابراز امیدواری کرد آنگونه که مصلحت کشور است، مسئولان پاسخگوی این اقدام و توطئه دشمن باشند و در مقابل مردم نیز از اظهارنظرهای غیرکارشناسانه در شبکه های مجازی پرهیز کنند.

وی گفت: قطعاً مسئولان همواره در اندیشه صیانت و حفاظت از اقتدار نظام و مردم کشورمان به دور از افتادن در دام فتنه‌گری دشمنان هستند.

امام جمعه یزد با اشاره به قرار گرفتن کاروان اسرای کربلا در مسیر شامات در چنین ایامی و اقدامات تبلیغاتی حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در راستای حفظ اهداف و عظمت قیام عاشورا، تصریح کرد: نتایج این اقدامات که باعث ناکامی توطئه‌های یزیدیان شد نشان می‌دهد که نباید به رغم ناملایمات‌ها که سخت‌ترین آنها در صحرای کربلا بر حضرت زینب(س) وارد شد، از حرکت در مسیر الهی ناامید شد.

وی امید را سرلوحه همه حرکت‌ها و پیشرفت‌ها خواند و گفت: این که دشمن در جهت ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی، تلاش بی وقفه دارد به این دلیل است که می‌خواهد با ایجاد ناامیدی و ضعف در افکار جامعه، این انقلاب اسلامی و مردمی را از حرکت به سمت آینده روشن خود بازدارد.

آیت الله ناصری با تاکید بر این که نباید جامعه اسلامی از حمایت خداوند ناامید شود، گفت: حرکت جامعه اسلامی همواره با فراز و فرودهایی همراه است و امیدواریم کسانی که در دولت چهاردهم متولی امور می‌شوند، سخت‌کوشانه برای پیشرفت کشور تلاش کنند و آن دسته از مدیرانی که تاکنون در این مسیر کار کرده‌اند، به امید تحقق برنامه‌هایشان به هر نحو ممکن با مدیران جدید همکاری داشته باشند.

وی به مناسبتهای روز خبرنگار و روز شهدای مدافع حرم نیز اشاراتی داشت و اظهار کرد: یکی از حرکت‌های بسیار خوب مقام معظم رهبری اهتمام به مقابله با داعش به فرماندهی سردار شهید سلیمانی بود که با امید و پشتوانه الهی توانست در عین یاس جامعه جهانی از فعالیت این گروه تکفیری، آنها را نابود کند.

خطیب جمعه یزد در پایان نیز به دولتمردان دوره چهاردهم اهتمام به دانش بنیانها در جهت خودکفایی کشور و توجه بیشتر به بخش کشاورزی را سفارش کرد و گفت: اگر در این حوزه‌ها در کنار توجه به دیگر بخش‌ها، موفق عمل کنیم بسیاری از مشکلات امروز کشور مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha