• جمعه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403051207579
  • خبرنگار : 50184

آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه

آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مرحله چهارم اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان کشورمان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی تایلند، در کرمانشاه آغاز شد.

رضا رستمی مدیر فنی تیم‌های ملی سپک تاکرای ایران در حاشیه برپایی این اردو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، بااشاره به در پیش بودن مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جهان، اظهارکرد: برای حضور در این رقابت‌ها اردوهای تیم ملی سپک تاکرای بانوان از چندین ماه قبل آغاز شده است. 

وی با بیان اینکه تیم ملی سپک تاکرای بانوان تاکنون سه مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشته‌، گفت: مرحله چهارم این اردوها از روز گذشته(یازدهم مرداد) در مجموعه  ورزشی کوثر کرمانشاه به عنوان کمپ تیم‌های ملی سپک تاکرای بانوان آغاز شده و تا ۱۸ مرداد ادامه خواهد داشت. 

مدیر فنی تیم های ملی سپک تاکرای ایران اضافه کرد: در این مرحله از اردو هشت ملی پوش زیر نظر سرمربی تیم ملی و کادر فنی تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ادامه می‌دهند. 

وی تاکید کرد: مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جهانی طی روزهای هشتم تا ۱۸ شهریور در شهر کورات تایلند برگزار می‌شود و این اردو آخرین مرحله اردوی ملی پوشان قبل از اعزام به مسابقات خواهد بود. 

رستمی گفت: از میان هشت ملی پوشی که در اردوها حضور دارند، شش نفر به مسابقات قهرمانی جهان اعزام خواهد شد. 

وی با تاکید براینکه تیم ملی سپک تاکرای بانوان در آمادگی کامل برای حضور در این رقابت‌ها قرار دارد، عنوان کرد: سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی سپک تاکرای بانوان کشورمان توانست در جایگاه سوم قرار بگیرد و برای رقابت‌های امسال باتوجه به اینکه آماده‌ترین تیم تاریخ سپک تاکرای ایران را داریم، انتظار می‌رود به مقام‌های بالاتر دست یابد. 

مدیر فنی تیم‌های ملی سپک تاکرای کشورمان افزود: باتوجه به جوانگرایی که در تیم ملی سپک تاکرا انجام داده‌ایم، در حال حاضر میانگین سنی بازیکنان به زیر ۲۲ سال رسیده تا برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ژاپن در آماده‌ترین شکل ممکن قرار بگیریم. 

وی تاکید کرد: در حال حاضر مهمترین رقبای ما در مسابقات قهرمانی جهان از کشورهای چین تایپه، آمریکا، ویتنام، چین، هندوستان و تایلند هستند. 

رئیس انجمن سپک تاکرای استان کرمانشاه در پایان گفت: از استان کرمانشاه رویا ابراهیمی و فاطمه احمدی در این اردو حضور دارند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha