• پنجشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403051107509
  • خبرنگار : 50616

آملی‌ها با پرچم فسلطین انتقام شهادت اسماعیل هنیه را فریاد زدند

آملی‌ها با پرچم فسلطین انتقام شهادت اسماعیل هنیه را فریاد زدند

ایسنا/مازندران مردم انقلابی شهرستان آمل دراجتماع بزرگ امت حزب الله این شهرستان درحالی که پرچم فلسطین را در دست داشتند، ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم وانتقام شهید مقاومت را فریاد زدند.

مردم آمل امروز ۱۱ مرداد که درآستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) این شهر تجمع کرده بودند، با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل و مرگ‌بر آمریکا ترور «اسماعیل هنیه» مهمان مبارز خویش را محکوم کرده و بر تداوم حمایت از جبهه مقاومت، انتقام سخت شهادت این قهرمان جبهه مقاومت از سران رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی تاکید کردند.

همچنین دراین تجمع خودجوش مردمی، به صورت نمادین پیکرهای بی‌جان کودکان بی دفاع غزه توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی از سوی تعدادی از کودکان آملی به نمایش گذاشته شد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل دراین مراسم ضمن تسلیت حادثه دردناک و تلخ شهادت رییس دفتر سیاسی حماس گفت: پاسخ خون شهید اسماعیل هنیه کوبنده و دردناک خواهد بود.

آملی‌ها با پرچم فسلطین انتقام شهادت اسماعیل هنیه را فریاد زدند

ذات الله زارعی با بیان اینکه آقای هنیه درحالی که میهمان مردم ایران برای مراسم تحلیف رییس جمهوری حضور داشتند واین اقدام جنایتکارانه اسرائیل درخاک کشورمان رقم خورد، افزود: رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی که شکست‌های بسیاری را در میدان از نیروهای مقاومت متحمل شده، یک بار دیگر در جنایتی آشکار و وحشیانه همه قوانین بین المللی را نقض کرد.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است وهمانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در پیامشان تاکید فرمودند رژیم تروریست صهیونیستی با این ترور بزدلانه «زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت» و ما «خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

فرماندارویژه آمل با اشاره به اینکه این ترور ناجوانمردانه و خبیثانه رژیم نامشروع اشغالگر قدس بیش از پیش پرده‌های رسوایی، جنایت و درنده خویی این رژیم فاسد را آشکار و به همگان ثابت کرد، ادامه داد: این غده سرطانی برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی در نسل‌کشی غزه ودیگرسرزمین‌های اشغالی و حتی بیرون از مرزهای جغرافیایی خود دراین سالها دریغ نکرد.

آملی‌ها با پرچم فسلطین انتقام شهادت اسماعیل هنیه را فریاد زدند

وی یادآورشد، ایران اسلامی با تکیه بر عنصر اقتدار و عقلانیت، پاسخی سخت و پشیمان کننده به این جنایت بزرگ خواهد داد و انتقام خون این شهید مبارز و مجاهد را خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha