• پنجشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403051107507
  • خبرنگار : 50536

معاون امور دانشجویان داخل وزارت علوم:

دانشگاه‌ها میراث‌دار ضعف‌های آموزش و پرورش به شمار می‌روند

دانشگاه‌ها میراث‌دار ضعف‌های آموزش و پرورش به شمار می‌روند

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون امور دانشجویان داخل وزارت علوم با بیان اینکه دانشگاه‌ها میراث‌دار ضعف‌های آموزش و پرورش به شمار می‌روند، گفت: سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، متولی سلامت جسمانی، روانی، اجتماعی و حوزه‌های در ارتباط با بدنه دانشجویی است‌.

ابراهیم نعیمی، پنجشنبه، ۱۱ مرداد ماه، در آیین افتتاحیه نخستین دوره مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، افزود: شناخت مزاج، تغذیه، راه و رسم درست زیستن و مهارت‌های زندگی توسط آموزش و پرورش به دانش آموزان آموزش داده نمی‌شود و آنها را در آینده با مشکل مواجه خواهد کرد.

وی ادامه داد: سازمان امور دانشجویان با نگاه مسئولیت پذیری وارد توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر شده و دانشجویان باید از مهارت برخوردار باشند تا از طریق آن به درآمدزایی خوبی دست یابند.

سید فردین تقی زاده، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان وزارت علوم هم در این مراسم اظهار کرد: قابلیت‌های دانشگاه هنر اسلامی تبریز ناشناخته مانده است.

وی ادامه داد: گستردگی کارگاه‌های این دانشگاه در هیچ دانشگاه دیگری وجود ندارد و عمده فارغ التحصیلان این دانشگاه به عنوان فرد صاحب ایده و شغل مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه یکی از خلاءهای بدنه دانشجویی اشتغال است، افزود: کسب مهارت بین دانشجویان یک ضرورت به شمار می‌رود و در سال‌های اخیر برنامه‌های متنوعی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شده و رویکرد ما توانمندسازی این دانشجویان است.

سجاد پاکزاد، رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز نیز با بیان اینکه این دانشگاه یکی از چهار دانشگاه تخصصی هنر کشور و تنها دانشگاه هنر اسلامی است، گفت: هنر، پیچیده و چند وجهی است و دشمنان از این ابزار برای هجمه فرهنگی استفاده می‌کنند.

وی افزود: همه ما مدیون ایثارگران و جانبازانی هستیم که جان خود را در راستای آرمان‌های انقلاب و امام فدا کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha