• پنجشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403051107501
  • منبع : نهادها و احزاب

پیام دبیرکل حزب جامعه اسلامی ورزشکاران درپی شهادت اسماعیل هنیه

پیام دبیرکل حزب جامعه اسلامی ورزشکاران درپی شهادت اسماعیل هنیه

«ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه نه تنها جراحتی عمیق بر قلب خانواده‌ی این شهید عزیز و ملت فلسطین بوده، بلکه مایه ی اندوه و خونخواهی ملت‌های مسلمان و آزادگان و جبهه مقاومت خواهد بود.»

به گزارش ایسنا دبیرکل حزب جامعه اسلامی ورزشکاران درپی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس پیامی داد که بدین شرح است:

ملت شریف و بزرگوار ایران و جهان اسلام،

با کمال تأسف و تأثر، بار دیگر دست‌های پلید دشمنان قسم‌خورده‌ی اسلام و صهیونیسم جنایتکار با ترور ناجوانمردانه‌ی شهید والامقام، اسماعیل هنیه، چهره‌ی زشت و ظالمانه‌ی خود را به نمایش گذاشت. 

این ترور ناجوانمردانه نه تنها جراحتی عمیق بر قلب خانواده‌ی این شهید عزیز و ملت فلسطین بوده، بلکه مایه ی اندوه و خونخواهی ملت‌های مسلمان و آزادگان و جبهه مقاومت خواهد بود. 

شهید اسماعیل هنیه، چهره ی درخشان مقاومت و پایداری، با خون پاک خود صفحه‌ای درخشان از مبارزه و ایستادگی در برابر ظلم و تجاوز را رقم زد. او که تمام عمر خود را در راه دفاع از حقانیت ملت مظلوم فلسطین و آرمان‌های والای اسلام گذرانده بود، با شهادتش بار دیگر جهان را متوجه عمق جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیانش کرد.

اینجانب به نمایندگی از حزب جامعه اسلامی ورزشکاران، ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی، به خانواده‌ی محترم شهید هنیه، ملت فلسطین، جبهه مقاومت، تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض نموده و یقین دارم که خون پاک این شهید بزرگوار، همچون مشعلی فروزان، راه مبارزه و مقاومت را برای نسل‌های آینده روشن خواهد ساخت.

از تمام مسئولان و دست‌اندرکاران خواستار اقدامات جدی و قاطع، در جهت دفاع از امنیت و تمامیت ارضی کشور عزیزمان بوده و مطالبه مواجهه هوشمندانه، شجاعانه و مدبرانه با عاملان این جنایات را داشته و تاکید می کنیم هیچ تهدیدی نباید ما را از راه استوار و پرافتخارمان منحرف سازد. ایمان داریم که خون شهیدان، همواره ضامن پایداری و استقامت این مرز و بوم خواهد بود و هیچ نیرویی قادر نخواهد بود عزم راسخ ملت ما را در هم بشکند.

از خداوند متعال می‌خواهیم که روح بلند این شهید عزیز را با اولیاء و صالحین محشور گرداند و به خانواده‌ی ایشان صبر و اجر عنایت فرماید.

به امید روزی که جهان از ظلم و ستم رهایی یافته و شاهد پیروزی حق بر باطل باشیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

دبیرکل حزب جامعه اسلامی ورزشکاران
علیرضا غفوری فرد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha