• پنجشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403051107295
  • خبرنگار : 50037

افتتاح فاز اول نهضت ملی مسکن رزن در هفته دولت

افتتاح فاز اول نهضت ملی مسکن رزن در هفته دولت

ایسنا/همدان فرماندار رزن از افتتاح فاز اول نهضت ملی مسکن این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

علی اصغر غفاری آثار پنجشنبه ۱۱ مرداد در جلسه واگذاری زمین به ۱۵۵ نفر از متقاضیان مسکن ملی این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان رزن تنها شهرستان استان همدان بوده که در هفته دولت فاز اول پروژه نهضت ملی مسکن آن در قالب ۹۴ واحد قابل افتتاح و سکونت خواهد بود.

وی افزود: زمین فاز دوم پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان برای احداث قبلا به ۵۱ نفر از متقاضیان  واگذار و تحویل داده شده است ضمن اینکه  زمین لازم ۱۵۵ نفر دیگر از متقاضیان نیز امروز  برای احداث واگذار خواهد  شد.

غفاری آثار با اشاره به پیشرفت خوب پروژه نهضت ملی شهرستان رزن در سطح استان همدان، ادامه داد: برای فاز چهارم نهضت ملی مسکن رزن ۶۶.۵ هکتار زمین تأمین شده که در این رابطه راه و شهرسازی استان همدان قول مساعد داده برای هفته دولت امسال طرح آن مصوب شود که با تصویب آن به تمام کسانی که برای نهضت ملی مسکن در رزن ثبت نام کرده باشند به منظور  حمایت از جوانی جمعیت  زمین لازم واگذار خواهد شد که این اقدام یک اقدام بی نظیر خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر دمق یکی از جمله پروژه‌های باقی مانده از سال ۸۸ شامل ۸۰ واحد با پیگیری لازم برای تکمیل و به سرانجام رسیدن این پروژه  جان دوباره به خود گرفته است، خاطرنشان کرد: در ۳۰ ماه گذشته ۱۴۰۰ واحد مسکونی در سطح روستاهای شهرستان رزن احداث و افتتاح شده است.

غفاری آثار در ادامه از اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای بهسازی و آسفالت ۳۸ روستای شهرستان خبر داد و گفت: در ۳۰ ماه گذشته همه روستاهای شهرستان برای یکبار آسفالت و بهسازی شده‌اند.

وی یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۲ پروژه در ۳۵ روستای رزن با اعتباری افزون بر ۶۶ میلیارد ریال بهسازی و آسفالت شده است، ضمن اینکه در سال گذشته نیز ۲۵ روستای شهرستان با اعتباری افزون بر ۴۳ میلیارد تومان آسفالت و بهسازی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha