• پنجشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403051107252
  • خبرنگار : 50134

تجمع اعتراضی مردم ارومیه در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه

تجمع اعتراضی مردم ارومیه در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه

ایسنا/آذربایجان غربی تجمع اعتراضی مردم ارومیه در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس صبح ۱۱ مردادماه در خیابان سرداران ارومیه برگزار شد.

امام جمعه ارومیه در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی ایران با تنبیه جدی و تاریخی پاسخ تاریخی به رژیم صهیونیستی بدنبال ترور شهید هنیه خواهد داد که در طول تاریخ ثبت خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی بااشاره به اینکه وظیفه ما ادامه راه شهدا است، تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی ۱۰ماه است که در غزه جنایت‌های بی‌سابقه‌ای با پشتیبانی و حمایت غرب و آمریکا انجام می‌دهد و دنیا و مدعیان حقوق بشر در حال نظاره هستند.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به سکوت کشورها و مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایتها و نسل‌کشی‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: متاسفانه کشورهای اسلامی جز ایران، یمن و محور مقاومت همگی سکوت کرده‌اند که این سکوت به معنی حمایت از جنایتهای رژیم کودک‌کش است.
 
 وی یاد آور شد: اگر کشورهای اسلامی به صورت یک جبهه یکپارچه و واحد موضع می‌گرفتند به هیچ عنوان شاهد این زیاده خواهی‌ها و جنایتها از سوی رژیم منحوس صهیونیستی نبودیم.

تجمع اعتراضی مردم ارومیه در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه


 وی، ترور شهید اسماعیل هنیه را نشانه استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی اعلام و خاطر نشان کرد: این رژیم با تمام ادعای ابر قدرتی خود ۱۰ماه است درمقابل یک گروه شبه نظامی شکست خورده و به اهدافش نرسیده لذا برای خلاصی از این درماندگی با تررو می‌خواهد محور مقاومت را تضعیف کند اما به فرموده رهبر انقلاب این رژیم جعلی ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید.
 
حجت الاسلام قریشی افزود: با عنایت خدا و رهبری مقام معظم رهبری، نیروهای رزمنده اسلام جواب سخت و دندان شکنی را به این رژیم جعلی خواهد داد که در طول تاریخ ثبت خواهد شد.
 
امام جمعه ارومیه با تاکید به اینکه حمله به مهمان جمهوری اسلامی غیر قابل قبول است و طبق قانون و شرع، ایران حق دارد جواب این جنایت را بدهد، تصریح کرد: از مسئولین نظامی و کشور درخواست داریم با درایت و به زودی مطالبه رهبر انقلاب را که مجازات سخت است را عملیاتی کنند.
 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha