• پنجشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403051107207
  • خبرنگار : 50444

افزایش نقاط برگزاری مراسم ملی و مذهبی در خراسان شمالی

افزایش نقاط برگزاری مراسم ملی و مذهبی در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از افزایش نقاط برگزاری مراسم مختلف در استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل محمدی در نشست خبری که در ۱۱ مرداد ماه اظهار کرد: از مرداد ماه سال گذشته تا مرداد امسال، ۵۶۵ نقطه از استان میزبان شرکت کنندگان مراسمهای مختلف ملی و مذهبی بود. 

وی ادامه داد: در یک سال گذشته ۳۶۲ هزار نفر از مردم استان در مراسمهای مختلف بجنورد شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در کل استان خراسان شمالی نیز ۷۶۶ هزار و ۱۰۰ نفر در ۲۵ عنوان مراسم که از مرداد پارسال تا امسال توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با همکاری سایر دستگاه‌ها برگزار شده است، شرکت کرده‌اند.

وی از برخی کم لطفی‌ها توسط مدیران دستگاه‌ها به برگزاری مراسم مختلف در استان گلایه کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی بعضاً نسبت به حضور در مراسم مختلف کم لطفی می‌کنند و به رغم اینکه با افزایش حضور مردم در مراسم روبرو هستیم گاه می‌بینیم که برخی مدیران در مراسم حضور پیدا نمی‌کنند.

محمدی بیان کرد: هر دستگاه اجرایی و مدیر کل و سایر مسئولان آن جامعه هدف مشخصی دارد و حضور مسئولانش در مراسم سبب پرشورتر شدن برنامه‌های اجرایی در استان می‌شود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همچنین از افزایش حضور مردم در مراسم و برنامه‌های شاخص استان خبر داد. 

وی تاکید کرد: طی سال ۱۴۰۱ حدود ۱۷۴ هزار و ۵۰۰ نفر در مراسم ۲۲ بهمن شرکت کردند که این عدد در سال ۱۴۰۲ به حدود ۲۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر رسید و ۲۲.۴ درصد افزایش یافت.

وی همچنین از مراحل پایانی ساخت ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد و افزود: با اقدامات مختلف توانستیم با حدود نیمی از مبلغ برآوردی برای احداث ساختمان این مجموعه، احداث آن را به مراحل پایانی برسانیم و حدود یک یا دو ماه آینده در آن استقرار پیدا خواهیم کرد تا سال‌ها پس از تاسیس این شورا در استان صاحب ساختمان شویم و بتوانیم با کیفیت بیشتری خدمت رسانی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha