• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403051007081
  • منبع : بازار

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت مخابرات در پی شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت مخابرات در پی شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات، مهندس مجیدسلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات در پی خبر شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش‌ مقاومت اسلامی حماس، پیام تسلیتی صادر کرد.

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»
هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‏‌اند مرده مپندار بلکه زنده‏‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌‏شوند.

شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه، ترجمان شکست دشمن، برابر مقاومت تاریخ‌ساز اسلامی است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پی جنایت گستاخانه صهیونیست‌ها در به شهادت‌رساندن رئیس دفتر سیاسی حماس، اسماعیل هنیه در پیامی نوشت: چنگال خون‌آلود تبهکاران جنایت‌پیشه رژیم موقت صهیونیستی، بار دیگر حادثه آفرید و پس از برگزاری عزت‌مندانه آیین تحلیف رئیس جمهوری کشورمان، در اقدامی که ناشی از ضعف و زبونی و استیصال سران تروریست این رژیم و ناتوانی از به‌شکست کشاندن مقاومت مردم غزه است، برگ دیگری بر پرونده‌ سیاه جنایات آنها افزود.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌شک انتقام این جنایت و همچنین، شهادت هزاران انسان بی‌گناه در فلسطین، به نصّ صریح کلام خداوند تبارک بی‌پاسخ نخواهد ماند و با دستان پرتوان رزمندگان دلاور مقاومت اسلامی، به سزای اعمال ننگین‌شان خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات در پیام خود تأکید کرد: این اقدامات تروریستی نه‌تنها ناشی از اقتدار رژیم صهیونیستی نیست، بلکه نشانه‌ سردرگمی و ناتوانی آن‌ها در تغییر محاسبات مردم مقاوم فلسطین و مجاهدان فلسطینی است.

در انتهای این پیام آمده است: شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه در جنایت تروریستی و زبونانه دشمن صهیونیست را که ترجمان شکست دشمن، برابر صبر و مقاومت مردم تاریخ‌ساز غزه و فلسطین قهرمان است، تبریک و تسلیت می‌گویم و مطمئنم که فرزندان رشید ملت ایران در انتقامی سخت، به خون‌خواهی این شهید عزیز، اقدام خواهند کرد وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبون.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha