• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403051006975
  • خبرنگار : 50444

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مطالبه مردم خونخواهی شهید هنیه است

مطالبه مردم خونخواهی شهید هنیه است

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تاکید کرد: مطالبه مردم، خونخواهی شهید اسماعیل هنیه و مجازات رژیم منحوس صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی امروز (۱۰ مرداد ماه) در اجتماع جمعی از مردم متدین بجنورد در محکومیت به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: مردم قطعاً در عرصه‌های مختلف حضور دندان‌شکن خواهند داشت و با مشت‌های آهنین بر دهان استکبار خواهند زد؛ اما خواستار انتقام و مجازات سخت رژیم صهیونیستی برای خون‌خواهی از این شهید عزیز که مهمان ایران اسلامی بود، هستند.

وی ادامه داد: اثرگذاری و کنشگری و حضور گروه‌های مردمی در این موضوع بسیار اهمیت دارد و سبب اضمحلال رژیم صهیونیستی می‌شود. 

او با بیان اینکه سران استکبار حتی از قاب عکس شهدای ما و جبهه مقاومت می‌ترسند، افزود: آنها ترویج نگاه و مکتب شهدای مقاومت را نابودی خود می‌دانند و ما برای رسیدن به اهداف مقاومت و حرکت در راستای مسیر حضرت امام راحل (ره)، با کنشگری موثر در فضای حقیقی و مجازی اقدام می‌کنیم.

رفیعی گفت: آمریکای جنایتکار که حامی رژیم صهیونیستی است، با کنشگری دانشجویان در میدان‌های آمریکا به زانو درآمده و شاهد این هستیم که صدا و ندای دانشجویان در نقاط مختلف دنیا درآمده است.

وی دشمنی یهود را مسبوق به سابقه دانست و اظهار کرد: در عصر حاضر شاهد این هستیم که یک روز عماد مغنیه، یک روز حاج قاسم و ابومهدی المهندس و شخصیت‌های برجسته را ترور می‌کنند، این، از تباهی و ترس آن‌ها حکایت دارد.

رفیعی تاکید کرد: جبهه حق و اسلام هیچ‌گاه برای پیشبرد اهدافش و رسیدن به آرمان‌های خود دست به ترور نزده است و نخواهد زد؛ اما اکنون مردم داغدار که به حرمت مهمان عزیزشان شهید هنیه به میدان آمده‌اند، خواستار برنامه‌ریزی توسط مسئولان امنیتی و حاکمیتی برای خونخواهی این شهید بزرگوار و مجازات سخت رژیم صهیونیستی آن هم در حریم ایران اسلامی هستند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha