• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403051006972
  • منبع : نمایندگی اصفهان

پیام تسلیت استاندار اصفهان درپی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

پیام تسلیت استاندار اصفهان درپی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان در پیامی، شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از اصفهان، متن پیام سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان به این شرح است: 

بسم رب الشهداء والصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون.

شهادت مبارز نستوه و مجاهد ایثارگر محور مقاومت اسلامی، شهید سرافراز اسماعیل هنیه به همراه تعدادی از همرزمان ایشان به دست جرثومه های سیاه رژیم اشغالگر قدس را به محضر حضرت صاحب الامر(ارواحنا له الفداء)، نایب برحقش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، امت اسلام و همه آزادگان جهان بالأخص بیت معظم آن شهید و مردم مظلوم فلسطین تسلیت عرض می ‌نمایم.

آن شهید والامقام که دلاورانه پرچم نهضت آزادی قدس شریف را در اهتزاز نگاه داشته بود و در همه صحنه ها و بزنگاه ها در مسیر پیروزی مردم مظلوم و ستمدیده سرزمینش مخلصانه ایستاده بود، به حقیقت شهید زنده ای بود که به کرات در معرض انواع ترورها و توطئه‌های رژیم تروریست صهیونیستی قرار گرفته بود و سرانجام در مسیر آرمان‌های والایش شهادت را در آغوش گرفت و به خیل همرزمان شهید و دوست دیرنش سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیوست. 

یادشان گرامی و راه متعالیشان پررهرو.

مردم شهید پرور استان اصفهان در همراهی با ملت آزاده و فهیم ایران اسلامی و مردم شریف و ستم دیده فلسطین و سایر آزادگان و حق طلبان جهان، شهادت این مبارز رشید و دلاور غزه را محکوم و سران جنایتکار رژیم جعلی و سفاک صهیونیستی را به انتقام سخت وعده می‌دهند. 

بدون تردید، ایمان داریم که صبح ظفر مسلمین نزدیک و نوای رسای مقاومت بین الملل برای آزادسازی قدس شریف از چنگال رژیم ددمنش و اشغالگر صهیونیستی، در پیوند با نام مبارک شهید اسماعیل هنیه، در صحن مسجد الاقصی عالم‌گیر خواهد شد. ان‌شاءالله 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha