• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403051006807
  • خبرنگار : 71567

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی تاکید کرد

شهادت اسماعیل هنیه نمی‌تواند قلوب ملت‌های بزرگ ایران و فلسطین را از یکدیگر جدا کند

شهادت اسماعیل هنیه نمی‌تواند قلوب ملت‌های بزرگ ایران و فلسطین را از یکدیگر جدا کند

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی ضمن تسلیت شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت: این اقدام تفرقه‌انگیز نخواهد توانست قلوب ملت‌های بزرگ ایران و فلسطین را از یکدیگر جدا کند.

به گزارش ایسنا، متن پیام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به شرح ذیل  می‌باشد:

"بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

باز هم دست پلید و جنایتکار رژیم تروریست و سفّاک صهیونیستی از آستین بیرون آمد و در اقدامی ذلیلانه، منجر به شهادت مجاهد نستوه، مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی و رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، دکتر اسماعیل عبدالسلام هنیه شد.

این شخصیت مجاهد که هفده نفر از عزیزان خانواده‌اش در راه آرمان بزرگ آزادی فلسطین به شهادت رسیده‌اند از ابتدای شکل‌گیری جنبش مقاومت اسلامی(حماس) در این جنبش حضور فعال داشت و ضمن تحمل زندان در طول سالیان متمادی و تبعید، عمر شریف خود را در مبارزه با ظلم و شرارت و آزاد سازی قدس شریف مصروف داشت و سرانجام مزد ایثار و مجاهدت‌های خود را با شهادتش گرفت.

رژیم صهیونیستی که شکست در میدان جنگ را می‌خواهد با ترور جبران کند بداند که با چنین اقدامات کور و تفرقه‌افکن نخواهد توانست قلوب ملت‌های بزرگ ایران و فلسطین را از یکدیگر جدا کند و این جهان‌بینی، فرهنگ و ارزشهای مشترک با این اقدامات سست نخواهد شد و بدون تردید مجازات سخت و کوبنده را برای رژیم اشغالگر قدس در پی خواهد داشت. به فضل خداوند و با درایت و توان نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی ان‌شاءالله به زودی شاهد شناسایی، دستگیری و مجازات عوامل این ترور ناجوانمردانه خواهیم بود.

اینجانب شهادت این رهبر محور مقاومت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملّت مظلوم و شجاع فلسطین، گروه‌های جهادی، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و خانواده محترم و سایر بازماندگان ایشان تبریک و تسلیت عرض کرده و مغفرت الهی را برای وی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha