• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403051006292
  • خبرنگار : 71496

افزایش آمار قربانیان جنایت در بیروت و هراس صهیونیست‌ها از پاسخ حزب‌الله

افزایش آمار قربانیان جنایت در بیروت و هراس صهیونیست‌ها از پاسخ حزب‌الله

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ترس و نگرانی شهرک‌نشین‌ها از پاسخ احتمالی به حمله اخیر به ضاحیه جنوبی بیروت و دستور وزیر بهداشت رژیم اشغالگر به بیمارستان‌ها جهت آمادگی برای این پاسخ خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند که ارتش این رژیم در پی حمله اخیر به ضاحیه جنوبی بیروت، وضعیت آماده‌باش اعلام کرده و از صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های نزدیک به مرزها با لبنان خواسته در پناهگاه‌ها باقی بمانند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که آمادگی‌ها برای پاسخ احتمالی حزب‌الله به این حمله هوایی از جمله راه‌اندازی سامانه‌های پدافند هوایی در دست انجام است و وزیر بهداشت این رژیم به بیمارستان‌های واقع در شمال فلسطین اشغالی دستور داده خود را برای تشدید اوضاع آماده کنند.

همچنین رسانه‌های عبری با اشاره به هراس و نگرانی شهرک‌نشین‌های صهیونیست در شهر حیفا از پاسخ احتمالی حزب‌الله لبنان اعلام کردند که یونی یاهف، رئیس اداره محلی نیز شهرک‌نشین‌ها را به هوشیاری و آمادگی فراخواند.

این رسانه‌ها در ادامه نیز نوشتند که شهرک‌نشین‌های صهیونیست به شدت نگران پیامدهای حمله به ضاحیه جنوبی بیروت هستند و یک نفر به خصوص سخنگوی ارتش باید آنها را آرام کند.

به گزارش این رسانه‌ها، آمادگی‌ها شامل بالا بردن سطح آماده‌باش برای مقابله با حمله موشکی و پهپادی در تل‌آویو، طبریا و اطراف آن است.

روزنامه عبری معاریو نیز نوشت دستورالعمل‌هایی درباره امتناع از هرگونه اشاره به حمله بیروت به وزرای کابینه رژیم صهیونیستی داده شده است.

معاریو در این رابطه افزود در بیانیه‌ای اعلام شد که بر اساس دستورات نخست وزیر تا اطلاع ثانوی نباید درباره حمله به بیروت اظهارنظری شود.

«موریا فلبرگ» تحلیلگر مسایل سیاسی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این رابطه گفت: در جریان ارزیابی نخست وزیر از شرایط قرار گرفتم و امید بسیار کمی درباره موفقیت عملیات ترور وجود دارد.

عصر سه‌شنبه رژیم صهیونیستی حمله هوایی به یک ساختمان واقع در منطقه حاره حریک در ضاحیه جنوبی بیروت داشت که طبق جدیدترین آمار در این حمله چهار تن از جمله زن و کودک شهید و ۸۰ تن دیگر زخمی شدند.

حزب‌الله نیز در ادامه اعلام کرد: از زمان وقوع این حادثه، تیم‌های دفاع مدنی با توجه به وضعیت لایه‌های تخریب شده، با جدیت، اما به کندی برای آواربرداری تلاش کرده‌اند و همچنان منتظر نتیجه‌ای هستیم که دست اندرکاران این عملیات در خصوص سرنوشت فرمانده بزرگ و عزیز «فؤاد شکر» (حاج محسن) و سایر شهروندان در این مکان گزارش خواهند کرد، تا بر اساس اتفاق رخ داده تصمیم مناسب اتخاذ شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha