• سه‌شنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403050906079
  • خبرنگار : 90047

بازدید استاندار تهران از اردوهای ناشنوایان

بازدید استاندار تهران از اردوهای ناشنوایان

استاندار تهران در حاشیه بازدید از اردوهای ناشنوایان با تأکید بر اینکه باید در کاری که می‌توانیم انجام دهیم غفلت نکنیم تا استفاده بهینه از آن داشته باشیم، گفت: مدال آوران ناشنوا قطعا مورد تشویق قرار خواهند گرفت و پاداشی نیز برای آن ها در نظر گرفته شده است‌.

به گزارش ایسنا، عصر امروز سه شنبه ۹ مرداد علیرضا فخاری استاندار تهران به همراه علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با حضور در فدراسیون ناشنوایان ضمن بازدید از بخش های مختلف این فدراسیون در جریان تمرینات تیم های ملی کاراته و فوتبال قرار گرفتند.

علیرضا فخاری که ریاست ستاد بازی های آسیایی ناشنوایان را نیز برعهده دارد، اظهار کرد: شاید با تغییر دولت بیشتر از ۲ تا ۳ ماه در این سمت نباشم، بنابراین باید در کاری که می‌توانیم انجام دهیم غفلت نکنیم تا استفاده بهینه از آن داشته باشیم.

وی در این بازدید افزود: میزبانی بازی های آسیایی ناشنوایان بعد از سالیان متمادی فرصت خوبی بود که برای ما فراهم شد و نباید این فرصت را از دست بدهیم، با اقداماتی که صورت گرفته و تشکیل ستاد اجرایی بازی ها و کمیته های ذیربط که شکل پیدا کرده زمینه های لازم برای برگزاری مسابقات با حمایت وزارت ورزش فراهم شده است.

وی گفت: در حال حاضر تیم های مختلف زنان و مردان که در این بازی ها حضور خواهند داشت در اردوهای آماده سازی بسر می برند و بعد از ۵۲ سال این فرصت فراهم شده که میزبان برگزاری بازی های آسیایی ناشنوایان باشیم.

استاندار تهران اظهار کرد: کشورهایی که ما برای شرکت در این بازی ها دعوت به عمل آوردیم امیدواریم حضور قوی در این بازی ها داشته باشند تا زمینه لازم برای شکل گیری مسابقات را فراهم کنند و بتوانیم نظر کشورهای مهمان را جلب کنیم تا با تیم های قوی و نفرات موثر در تمام رشته هایی که مدنظر ما هستند، حضور پیدا کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که تصور می کنید چه تعداد تیم خارجی در این بازی ها حضور پیدا کنند؟ افزود: پیش بینی ما ۱۲ تا ۱۵ کشور است.

رئیس ستاد بازی های ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که آیا پاداش ویژه ای نیز برای مدال اوزان بازی های آسیایی پیش بینی شده است یا خیر؟ افزود: پیش بینی لازم برای این منظور انجام شده و به اعتقاد من ناشنوایان با افراد شنوا فرقی نمی کنند و مهم این است که این افراد حتی با محرومیت از بعضی از امکاناتی که افراد شنوا دارند بتوانند آن فرصت خوب را خلق کنند و پیش بینی لازم برای این منظور انجام شده است.

استاندار تهران ادامه داد: مدال آوران ناشنوا قطعا مورد تشویق قرار خواهند گرفت و پاداشی نیز برای آن ها در نظر گرفته شده است‌.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اعتبار کافی برای برگزاری بازی های آسیایی پیش بینی شده است یا خیر؟ افزود: یک مقدار از اعتبارات در بودجه سال جاری دیده شده، یکسری کمک هایی نیز از سازمان برنامه و بودجه در قالب سرفصل مربوط به حوزه ورزش می گیریم و در جای خود هزینه خواهیم کرد.

فخاری گفت: ما از شما ورزشکاران این انتظار را داریم که نه تنها در سطح آسیا بلکه در جهان نیز خوش بدرخشید.

استاندار تاکید کرد: بعضی ها ناشنوایی را یک عارضه منفی مطرح می کنند در حالی که اگر خدا در جایی چیزی را کم کرده در جای دیگر شرایط بهتری را برای فرد ناشنوا ایجاد کرده و خداوند عادل است. باید ظرفیتی که در سطح استان در حوزه ناشنوایان وجود دارد به درستی مدیریت کنیم.

وی افزود: امروز با حضور در این مجموعه متوجه شدم چه ظرفیت هایی بدون استفاده باقی مانده و نیاز به سرمایه گذاری دارد. شاید با تغییر دولت بیشتر از ۲ تا ۳ ماه در این سمت نباشم، باید اکنون کاری کنیم که از ما چیزی برای آیندگان باقی بماند. این جا جایی است که نیاز به سرمایه گذاری دارد تا بتوانیم تجهیزات استاندارد برای این مجموعه فراهم کنیم.

فخاری در پایان خاطرنشان کرد: عمر مدیریتی همه ما کوتاه است و نباید در کاری که می توانیم اکنون انجام دهیم، غفلت کنیم، باید بازسازی چنین مجموعه هایی را در اولویت کار خود قرار دهیم. وقتی چنین فضایی وجود دارد چرا نباید با سرمایه گذاری بهتر استفاده بهینه از آن داشته باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha