• سه‌شنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403050905479
  • خبرنگار : 71496

رسانه عبری: تهدیدهای اسرائیل علیه حزب‌الله پوچ و بی‌ارزش است و هیچ نتیجه‌ای ندارد

رسانه عبری: تهدیدهای اسرائیل علیه حزب‌الله پوچ و بی‌ارزش است و هیچ نتیجه‌ای ندارد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تهدیدهای این رژیم علیه مقاومت لبنان را بی‌ارزش و پوچ توصیف و تاکید کردند که این تهدیدها هیچ نتیجه‌ای ندارد.

 به گزارش ایسنا، «روعی شارون»، تحلیلگر مسائل نظامی شبکه عبری «کان» ضمن انتقاد از تهدیدهای پوچی که سران این رژیم از چند ماه قبل طرح می‌کنند، گفت: تهدیدهای اسرائیل کار نمی‌کند.

همچنین شارون تاکید کرد که تهدیدهای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یوآو گالانت، وزیر جنگ و هرتزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش این رژیم درباره «بازگرداندن لبنان به عصر حجر و پشیمان کردن آنها هیچ ارزش و اعتباری ندارد».

به گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، همزمان با این اظهارات شارون، رسانه‌های مختلف رژیم صهیونیستی به مساله پاسخ تل‌آویو به ادعایش درباره حمله حزب‌الله به روستای مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه که حزب‌الله آن را قاطعانه رد کرده، می‌پردازند.

 ساکنان جولان اشغالی سوریه مانع از ورود نتانیاهو به روستای مجدل شمس شده و او را فاشیست و جنایتکار خطاب کردند.

 خانواده‌های شهدای مجدل شمس نیز از دیدار با نتانیاهو خودداری کرده و اهالی این روستا به سمت وزرا و نمایندگان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) که سعی در حضور در مراسم تشییع داشتند، حمله کردند.

ساکنان این روستا پیکرهای شهدای حمله روز شنبه رژیم صهیونیستی را تشییع کردند.

این حمله با موشک رهگیری که از سامانه موسوم به «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی شلیک شده بود، انجام شد و در نتیجه آن ۱۲ تن از ساکنان این روستا که بیشترشان کودک بودند، به شهادت رسیده و حدود ۳۰ تن دیگر زخمی شدند.

وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای این جنایت شنیع رژیم اشغالگر صهیونیستی در مجدل شمس را محکوم کرده و آن را در چارچوب تلاش‌های این رژیم برای تشدید اوضاع در منطقه و گسترش دامنه حملاتش دانست.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۱۴:۱۴

مرگ بر تروریست های کودک کش صهیونیستی و حامیان