• سه‌شنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1403050905344
  • منبع : بنیاد مستضعفان

پیام تبریک رئیس بنیاد مستضعفان به «پزشکیان، عارف و حاجی میرزایی»

پیام تبریک رئیس بنیاد مستضعفان به «پزشکیان، عارف و حاجی میرزایی»

رئیس بنیاد مستضعفان با صدور پیامی، تنفیذ آراء مردم توسط رهبر انقلاب را به مسعود پزشکیان تبریک گفت و در پیام‌های دیگری به محمدرضا عارف و محسن حاجی میرزایی، انتصاب آنها به عنوان معاون اول و ریاست دفتر رئیس جمهور را نیز تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، حسین دهقان با صدور پیامی، تنفیذ رأی ملت ایران توسط رهبر معظم انقلاب را به دکتر مسعود پزشکیان تبریک گفت.

در متن پیام رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی آمده است: «برادر گرامی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، اینجانب تنفیذ رأی مردم توسط رهبر معظم انقلاب را به شما برادر عزیزم تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال توفیق جنابعالی را خواستارم.

اعتقاد دارم تجارب مدیریتی و علمی شما در کنار اعتماد ملت شریف ایران سرمایه ارزشمندی است که می‌تواند همه سلایق ایرانیان را حول آینده بهتر برای این آب و خاک گرد هم آورد.

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به تأسی از تدابیر مقام معظم رهبری با تمام توان برای نیل به اهداف متعالی نظام و توانمندسازی محرومین، عمران و آبادانی مناطق محروم و کمک به پیشبرد اهداف دولت، همکار و همراه دولت چهاردهم خواهد بود.»

بر اساس این گزارش، دهقان در پیام دیگری انتصاب محمدرضا عارف به سمت معاون اول رئیس جمهور را تبریک گفت.

در پیام رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی آمده: «برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدرضا عارف، انتصاب جنابعالی را به سمت معاون اول رئیس جمهور تبریک عرض می‌کنم.

اینجانب از خداوند متعال توفیقات شما را که شخصیتی دانشگاهی، انقلابی و با سوابق درخشان سیاسی و اجرایی هستید خواستارم و امیدوارم با تلاش دولتمردان دولت چهاردهم و همراهی ملت بزرگ ایران ذیل تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب، شاهد اعتلای کشور در تمامی عرصه‌ها باشیم.»

به گزارش مرکز رسانه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، متن پیام رئیس بنیاد مستضعفان به محسن حاجی میرزایی، رئیس دفتر رئیس جمهور نیز به شرح زیر است:«برادر گرامی جناب آقای دکتر محسن حاجی میرزایی، اینجانب ضمن تبریک به جنابعالی برای انتصاب در جایگاه ریاست دفتر رئیس جمهور، از خداوند متعال توفیق روزافزون برای شما برادر عزیز خواستارم. امیدوارم خدمات و زحمات جنابعالی در دولت چهاردهم گره‌گشای مشکلات کشور باشد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha