• دوشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403050805146
  • خبرنگار : 71613

واکنش عادل غلامی به پیروزی والیبالیست‌های نوجوان در آسیا

واکنش عادل غلامی به پیروزی والیبالیست‌های نوجوان در آسیا

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: فیلیپین توپ‌گیری خوبی دارد و در این خصوص با بازیکنان صحبت کردیم. تیم ایران از این توپ‌گیری‌ها کلافه نشد و در نتیجه پیروز میدان شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سه ست پیاپی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۶ فیلیپین را شکست داد و به فینال مسابقات نوجوانان آسیا صعود کرد.

عادل غلامی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از پیروزی برابر فیلیپین در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: از قبل می‌دانستیم که فیلیپین در توپ‌گیری خیلی خوب عمل می‌کند و آگاهانه وارد این مسابقه شدیم.

وی ادامه داد: فیلیپین مقابل چین هم خیلی خوب توپ‌گیری کرد و برابر ایران هم در این زمینه خوب کار کرد. بازیکنان فیلیپین شرایط قدی مساعدی ندارند و در بازی با ایران و چین هم در دفاع عملکرد خوبی نداشتند اما در توپ‌گیری خیلی خوب عمل می‌کنند و بیش از ۵۰ توپ‌گیری در این دیدار داشتند.

غلامی با اشاره به عملکرد تیمش در مسابقه برابر فیلیپین خاطرنشان کرد: ایران هم در این دیدار در زمینه توپ‌گیری آگاهانه عمل کرد و خوب توپ گرفتیم. در حالت عادی شاید بازیکنان ایران از توپ‌گیری فیلیپین کلافه می‌شدند اما با بازیکنان صحبت کردیم و در طول مسابقه کلافه نشدند و با توپ‌گیری خوب و عملکرد مناسب در توپ‌های برگشتی پیروز میدان شدیم.

غلامی درباره ست سوم این مسابقه که حریف از ایران پیش افتاد، گفت: در مقطعی از ست سوم فیلیپین سرویس‌های خوبی زد و ایران در دریافت متزلزل نشان داد و حریف از توپ های برگشتی هم به خوبی استفاده کرد و تیم ایران را زیر فشار قرار داد.

وی درباره مسابقه فردا با چین تصریح کرد: چین یکی از رقیبان سنتی ایران در آسیا است. بازی های این تیم را آنالیز خواهیم کرد تا ان‌شاءالله با یک بازی خوب مقابل چین پیروز میدان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha