• یکشنبه / ۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403050704387
  • خبرنگار : 50228

دیدار استاندار با فرنگی‌کاران اعزامی خوزستان به المپیک پاریس

دیدار استاندار با فرنگی‌کاران اعزامی خوزستان به المپیک پاریس

ایسنا/خوزستان استاندار خوز ستان امروز (هفتم مرداد) با حضور در خانه کشتی ایران با فرنگی کاران خوزستانی تیم‌ملی اعزامی به المپیک پاریس دیدار و گفت‌وگو کرد.

امین میرزازاده، امین کاویانی نژاد، علیرضا مهمدی، مهدی محسن نژاد و سعید اسماعیلی فرنگی کارانی هستند که موفق شدند پنج سهمیه از ۶ سهمیه تیم ملی در المپیک پاریس را به دست آورند. علاوه بر این پنج کشتی گیر، یک مربی و یک داور خوزستانی نیز به پاریس اعزام خواهند شد.

خوزستان در المپیک پاریس تنها در رشته کشتی نماینده دارد. رشته‌ای که در استان خوزستان با کسب پنج سهمیه از شش سهمیه کشتی فرنگی ایران، تا همین جای کار نیز تاریخ‌سازی کرده است.

دیدار استاندار با فرنگی‌کاران اعزامی خوزستان به المپیک پاریس

به گزارش ایسنا، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان امروز به همراه نمایندگان دزفول، بهبهان و اندیمشک با حضور در خانه کشتی، با فرنگی کاران خوزستانی و مربی اعزامی استان به المپیک پاریس دیدار کرد و ضمن گفت‌وگو با کشتی‌گیران برای آن ها آرزوی موفقیت کرد.

دیدار استاندار با فرنگی‌کاران اعزامی خوزستان به المپیک پاریس

در این دیدار، علیرضا دبیر رییس فدراسیون و جمالپور، رییس هیات کشتی خوزستان نیز حضور داشتند.

همچنین در راستانی تزریق انگیزه و روحیه به کشتی گیران خوزستانی پیش از اعزام به بزرگترین رویداد ورزشی دنیا، جوایز نقدی از سوی جمالپور و استاندار خوزستان به آن ها اهدا شد.

پیش از این نیز حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از افزایش دو برابری پاداش مدال آوری خوزستانی‌ها در المپیک و پارالمپیک نسبت به جوایز بازی های آسیایی هانگژو خبر داده بود و بر این اساس، برای مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۶۰۰، ۴۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۷ ۱۹:۵۲

آرزوی موفقیت برای تمامی کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران ب ویژه کشتی گیران فرنگی خوزستان.زنده باد ایران پاینده باد خوزستان

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۸ ۱۶:۳۷

درود بر ایران و ایرانبانان غیورش در میدان بزرگ المپیک امیداست که هر پنج وزن شیر مردان شجاع خوزستانی بتوانند طلایی شوند و تاریخی نو برای ایران به ثبت برسانند.