• شنبه / ۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403050603903
  • خبرنگار : 50300

استاندار عنوان کرد

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای تامین آب شرب پایدار در خوزستان

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای تامین آب شرب پایدار در خوزستان

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان برای تامین آب شرب پایدار برای ۱۵۵۰ روستا در نظر گرفته ایم که قرار است توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تا پایان سال انجام شود.

علی‌اکبر حسینی‌محراب در جلسه شورای اداری استان که امروز، ۶ مرداد در استانداری برگزار شد، با محکوم کردن جنایات غزه، اظهار کرد: امروز، در غزه جنایات هولناکی توسط رژیم صهیونسیتی انجام می‌شود که حتی اعتراض یهودیان اصیل را نیز در پی داشته است. ما، مردم مظلوم فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت و همواره در کنار آنها خواهیم ماند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: روزی که آیت الله رئیسی در صحن سازمان ملل قرآن و تصویر شهید سلیمانی را در دست گرفت، مایه عزت ما بود و در این دوران سه ساله، این عبد صالح خدا با همه وجود برای خوزستان تلاش می کرد. اگر تعداد سفرهای روسای جمهور قبل به خوزستان با سفرهای ایشان را مقایسه کنید مشخص است تا چه میزان آیت الله رئیسی به حل مشکلات خوزستان اهتمام داشت. در میان مردم بودن و شنیدن بی واسطه درد و دل آنها دیگر ویژگی شهید رئیسی بود که در تضاد با رویکردهای اشرافی بود. این شهید والامقام به حسن خلق شهرت داشت و یک الگوی مدیریتی واقعی بود.

استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت تامین آب شرب پایدار، گفت: مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان برای تامین آب شرب پایدار برای ۱۵۵۰ روستا در نظر گرفتیم که قرار است توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تا پایان سال انجام شود.

وی یادآور شد: مسئولان استانی همدلی و برادری خود را حفظ نموده و در جهت خدمت به مردم شریف خوزستان که همواره مورد تاکید شهید رییسی بود تلاش کنند.  خدمت در دولت سیزدهم مایه افتخار ما بود و انشاالله شهید رئیسی در آن دنیا ما را مورد شفاعت قرار دهد.

استاندار خوزستان گفت: از همسران و خانواده های مدیران که در مدت اخیر به دلیل اوقات طولانی حضور مسئولان در محل کار متحمل سختی‌ شدند نیز تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: در زمان رهاسازی آب باید بالادست، میان دست و پایین دست به صورت عادلانه برداشت داشته باشند. مدیریت واحد با همکاری کشاورزان با صرفه جویی و بهره‌وری انجام شود تا تنش آبی نداشته باشیم.

استاندار خوزستان گفت: در زمینه تعطیلی ها با توجه به اینکه ایام پنجشنبه در خوزستان تعطیل است بیشترین تعطیلی در کشور داریم و تعطیل کردن غیرضروری منجر به پایین آمدن راندمان و تاخیر در انجام کارهای ارباب رجوع در ادارات می‌شود.  انتظار داریم فعالان فضای مجازی که در خصوص تعطیلی مطلب منتشر می کنند به این موضوع توجه داشته باشند.

وی یادآور شد: صنایع باید در صرفه جویی آب و برق اهتمام جدی تری داشته باشند و در دوران پیک الگوی مصرف را رعایت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۱۵:۵۱

باتقدیم سلام متاسفانه درشهرستان شادگان بدترین آب شرب داریم دوش بازمیکنی انگارنه آبه بلکه وایتکسه خداشاهده بوی وایتکس اب شربمان همچنین افت فشاروگلی بودن مزیدبرمشکل امیداهالی به توجه به این امرحیاتی