• شنبه / ۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403050603720
  • خبرنگار : 71299

اعلام نفرات برگزیده مسابقات دوچرخه سواری نوجوانان منطقه چهار کشور

اعلام نفرات برگزیده مسابقات دوچرخه سواری نوجوانان منطقه چهار کشور

ایسنا/ایلام رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام از میزبانی این استان در مسابقات دوچرخه سواری نوجوانان منطقه چهار کشور خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در ماده سرعت، استقامت، نیمه استقامت و کوهستان انجام گرفت. 

«یوسف پولاب» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: مسابقات دوچرخه سواری منطقه‌ای نوجوانان به میزبانی استان ایلام در روزهای ۲۸ و ۲۹ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد.
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام گفت: استان ایلام میزبان استان‌های منطقه چهار شامل همدان، خوزستان، مرکزی، کرمانشاه و لرستان بود. 
وی گفت: این مسابقات در استادیوم ورزشی عدالت شهر ایلام( ماده سرعت، استقامت و نیمه استقامت) و پارک جنگلی چغاسبز( ماده کوهستان) برگزار شد. 
پولاب در خصوص نفرات برگزیده نیز گفت: در بخش مسابقه ۲۰۰۰ متر انفرادی، محمد مهدی مقدسی از لرستان نفر اول، حسین دلفی از خوزستان نفر دوم، ارشک فرزاد از لرستان نفر سوم و محمدامین شعبان‌زاده از مرکزی به عنوان نفر چهارم معرفی شدند. 
وی افزود: در بخش مسابقه ۵۰۰ متر نیز، حسین دلفی از خوزستان به عنوان نفر اول، ارشک فرزاد از لرستان و محراب بابایی از ایلام به عنوان نفر سوم معرفی شدند. 
پولاب ادامه داد: در مسابقه دور امتیازی، محمد مهدی مقدسی از لرستان با ۳۷ امتیاز نفر اول، حامد کربلایی ناخدا از خوزستان با ۱۲ امتیاز نفر دوم و امیررضا کرم‌زاده از لرستان با ۱۱ امتیاز به عنوان نفر سوم معرفی شدند. 
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام افزود: در مسابقه کراس کانتری کوهستان، سهیل فتحی‌زهرایی از همدان نفر اول، سیاوش قارونی از همدان نفر دوم و سعید شکاری از ایلام به عنوان نفر سوم معرفی شدند. 
وی هدف از برگزاری این مسابقات را استعداد یابی و ورود نفرات برتر به تیم ملی اعلام کرد و گفت: نفرات برتر در مرحله بعد حضور خواهند داشت که به میزبانی لرستان در یک ماه آینده برگزار می‌شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha