• شنبه / ۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403050603395
  • خبرنگار : 90111

خبر بد گواردیولا برای مدعیان لیگ جزیره

خبر بد گواردیولا برای مدعیان لیگ جزیره

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی از احتمال تمدید قراردادش صحبت کرد که این اصلا خبر خوبی برای مدعیان لیگ برتر انگلیس نیست.

به گزارش ایسنا، پپ گواردیولا بعد از انتخاب به عنوان سرمربی منچسترسیتی همه معادلات را در لیگ برتر انگلیس به هم ریخت. سیتی با او به قدرت نخست و بی‌چون‌وچرای لیگ جزیره تبدیل شده است و توانست برای نخستین بار در تاریخ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد.

سیتی با گواردیولا در هفت فصل اخیر شش قهرمانی را در لیگ جزیره به دست آورده‌اند و این نشان می‌دهد که تیمی یارای رقابت با سیتیزن‌ها را ندارد و لیگ جزیره هم انحصاری شده است.

به نوشته اسپورت، گواردیولا می‌گوید که این احتمال وجود دارد که قراردادش را با سیتی تمدید کند و این خبر خوبی برای مدعیان قهرمانی در این لیگ نیست.

او گفت: ما در هفت سال اخیر شش قهرمانی در لیگ برتر انگلیس کسب کرده‌ایم و این به‌خوبی عملکرد خوبمان را نشان می‌دهد. طبیعی است که هر تیمی دوست داشته باشد ما را شکست دهد ولی ما هم می‌خواهیم به روند خوب خود ادامه دهیم و از عنوان قهرمانی دفاع کنیم. درباره آینده چیزی مشخص نیست اما این احتمال وجود دارد که باز هم قراردادم را با سیتی تمدید کنم. بعید نیست که با تیم ادامه بدهم. من نگفته‌ام که می‌خواهم این تیم را ترک کنم بله برعکس می‌خواهم بمانم اما ابتدا باید مطمئن شوم که ماندنم در تیم تصمیم درستی است.

گواردیولا درباره وضعیت تیمش در فصل نقل‌وانتقالات گفت: تابستان آرامی را تجربه می‌کنیم و مدیر ورزشی تیم زیاد با من تماس نمی‌گیرد.

او درباره جدایی احتمالی ادرسون گفت: از صمیم قلب دوست دارم که ادرسون در تیم باقی بماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۶ ۱۶:۱۰

رئال مادرید🙃

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۶ ۲۰:۳۲

یکی از بزرگان فوتبال .... با اینکه رئالیه اصیلم...اما پپ فوتبال رو عوض کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۷ ۱۱:۳۹

امیدوارم امسال رئال و سیتی دوباره برن فینال اروپا فقط میخوام ببینم رئال با اون همه بازیکن دوباره دفاعی بازی میکنه یا جرات بازی خوب رو داره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۷ ۱۵:۳۱

دفاع کردن مثل حمله کردن یک تاکتیک هست و مربی خوب اونیه که با داشته هایش بتواند بهترین بازی رو از بازیکنانش بگیرد و برنده از زمین بازی بیاد بیرون این یک قانون کلی در فوتبال است عزیزم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۷ ۱۴:۳۰

پپ رو دوس دارم اما خدایی با این همه هزینه و جذب بهترین بازیکنان دنیا بایدم قهرمان بشن بهترین مربی کسیه که با کمترین امکانات و نفرات خودش بتونه تیمی بسازه که موفق بشه