• جمعه / ۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403050503183
  • خبرنگار : 50666

تعطیلی ادارات چهار شهرستان استان اصفهان و کاهش ساعات کاری دیگر ادارات

تعطیلی ادارات چهار شهرستان استان اصفهان و کاهش ساعات کاری دیگر ادارات

ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی ادارات چهار شهرستان استان و یک بخش شهرستان خبر داد و گفت: ساعت پایان کار دیگر ادارات و بانک‌های استان نیز به‌دلیل افزایش دمای هوا در روز شنبه (۶ مردادماه ۱۴۰۳) به ساعت ۱۰ تقلیل پیدا می‌کند.

به گزارش ایسنا و به‌ نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه‌فروش اظهار کرد: یک کارگروه مدیریت بحران در استانداری اصفهان تشکیل داده‌ایم. بر این اساس، باتوجه به تداوم گرما، پیش‌بینی افزایش دما و به‌منظور پایداری انرژی برق طی روز شنبه ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان، خور و بیابانک و بخش بادرود که نسبت به سایر نقاط استان دمای بالاتری دارند، تعطیل خواهد بود.

او ادامه داد: همچنین پایان کار دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی، بانک‌ها و بیمه‌ها در سراسر استان، به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان که دارای نوبت کاری و کشیک هستند، به ساعت ۱۰ خواهد رسید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: فعالیت کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط است. فعالیت مؤسسات آموزشی و آموزشگاه‎ها و پایگاه‌های اوغات فراغت تابستانی استان نیز تا ساعت ۱۰ خواهد بود.

شیشه‎فروش تأکید کرد: ضروری است که دستگاه‌های اجرایی استان و اصناف در به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف برق و خاموشی سامانه‌های روشنایی، برودتی و رایانه‌ها در یک ساعت پیش از پایان وقت اداری اقدام کنند.

این مسئول استانداری با اشاره به اینکه مورد انتظار است صنوف بیشترین همکاری را در مصرف بهینه برق داشته باشند، گفت: مراکز تجاری، صنوف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز بایستی در رعایت الگوهای مصرف بهینه برق، خاموش‌کردن سیستم‌های روشنایی در روز و در پیک مصرف، تنظیم دمای کولرها در ۲۴ درجه و نصب سایه‌بان روی کولرها بکوشند.

اوتوضیح داد: ۱۲۰ تیم عملیاتی و فنی شرکت‌ برق و ۷۲ تیم عملیاتی شرکت آب و فاضلاب استان جهت تأمین برق و آب پایدار و کنترل به‌موقع حوادث احتمالی در شبکه‌های توزیع و آبرسانی سیار در ۳۵۴ روستا فعال و تجهیز شده‌اند. تلفن های فوریتی ۱۲۱ حوادث برق و ۱۲۲ حوادث آب بصورت ۲۴ ساعته در جهت امداد رسانی در حوادث برق و آب فعال خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha