• جمعه / ۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403050503159
  • خبرنگار : 71610

زنان فلسطینی به کمک فرمانده مقاومت آمدند

زنان فلسطینی به کمک فرمانده مقاومت آمدند

منابع رسانه‌ای امروز (جمعه) از اقدام ناموفق نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین برای بازداشت فرمانده گردان‌های طولکرم در کرانه باختری با مداخله زنان فلسطینی خبر دادند. این اقدام واکنش جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی را به همراه داشت.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های فلسطینی در این باره گزارش دادند که «ابوشجاع الجابر»، فرمانده گردان‌های طولکرم کرانه باختری بار دیگر از دست ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین گریخت.

طبق این گزارش، پس از تلاش صبح امروز ارتش رژیم صهیونیستی برای ترور ابوشجاع و انتقال وی به بیمارستان «ثابت ثابت» نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با محاصره این بیمارستان قصد داشتند وی را بازداشت کنند.

با مداخله مردم و زنان حاضر در این بیمارستان، ابوشجاع به شکلی معجزه آسا از حلقه محاصره نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان خارج شد و در حالی که یکی از دستانش بر اثر انفجار نارنجک آسیب دیده بود، بر دوش اهالی اردوگاه «نورشمس» به مکانی امن منتقل شد.

این اقدام نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین واکنش جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی را به همراه داشت.

جنبش حماس در این باره اعلام کرد: ما از آگاهی عمومی و واکنش سریع در طولکرم برای جلوگیری از دستگیری مجاهد ابوشجاع و شکستن حلقه محاصره او تمجید می‌کنیم.

حماس اضافه کرد: رفتار سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین برای تعقیب و بازداشت اعضای مقاومت به خطرناک ترین مرحله خود رسیده است. رهبری تشکیلات خودگردان باید سرویس‌های امنیتی را از تعقیب رزمندگان مقاومت باز دارد.

در همین راستا، «علی ابوشاهین،» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی گفت: آنچه امروز تشکیلات خودگردان انجام دادند در خدمت دشمن اسرائیلی است.

وی افزود: باید بر تشکیلات خودگردان فلسطین فشار وارد شود تا موضع خود را تغییر دهد.

علی ابوشاهین ادامه داد: امروز وحدت فلسطین برای احیای حقوق ما ضروری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha