• جمعه / ۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403050503102
  • خبرنگار : 50121

فرماندار اردستان:

تعطیلی اردستان در روزهای شنبه و یکشنبه مشخص نیست

تعطیلی اردستان در روزهای شنبه و یکشنبه مشخص نیست

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: وضعیت گرمای هوای شهرستان اردستان در روزهای شنبه و یکشنبه نامناسب است، ولی تصمیم نهایی برای تعطیلی ادارات با ستاد مدیریت بحران استانداری خواهد بود.

سید محمدهادی احمدی طباء در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مطالبات عمومی مردم شهرستان اردستان استقرار پایگاه انتقال خون در اردستان است که با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسه‌ای که با مدیرکل انتقال خون استان برگزار شد در حال رایزنی و رفع مشکلات مطرح شده برای حضور انتقال خون سیار در اردستان هستیم.

وی با بیان اینکه باتوجه به آمار بالای تعداد متقاضیان اهدا خون در این شهرستان نیاز است یک پایگاه ثابت اهدا خون در این شهرستان راه اندازی شود، افزود: برای حضور تیم انتقال خون در شهرستان از چند مکان بازدید انجام شده و تلاش خواهیم کرد تا مشکلات مطرح شده برطرف و زمینه حضور پایگاه انتقال خون در شهرستان فراهم شود.

فرماندار اردستان در پاسخ به این سوال که با توجه به گرمای شدید هوا امکان تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه وجود دارد؟ گفت: وضعیت گرمای هوای شهرستان اردستان در روزهای شنبه و یکشنبه نامناسب است و گزارشات لازم و مشکلاتی که هفته گذشته به علت گرمای هوا پیش آمده را به استانداری اعلام کردیم، ولی تصمیم نهایی برای تعطیلی ادارات و ارگان‌ها با ستاد مدیریت بحران استانداری خواهد بود که عصر روز جمعه تصمیم‌گیری خواهد شد.

احمدی طباء در خصوص گلایه کارگران برای تعطیلی واحدهای آنها به دلیل گرمای هوا تصریح کرد: مجموعه حاکمیت شهرستان ضمن اینکه از تعطیلی واحدهای صنعتی به دلیل گرمای هوا حمایت می‌کند، ولی صراحتا نمی‌تواند به حوزه خصوصی تکلیف کند که تعطیل کنند.

وی با بیان اینکه اکنون به دلیل کمبود برق، هفته‌ای دو روز صنایع شهرستان تعطیل هستند، گفت: به مدیران و مسئولان صنایع توصیه می‌کنیم اگر امکان تعطیلی وجود دارد همراه با مراکز دولتی واحدهای خود را تعطیل کنند.

از جایگاه قوه مجریه تا روز آخر دفاع خواهیم کرد

فرماندار اردستان در پاسخ به این سوال که مشاهده می‌شود برخی افراد سیاسی در سیستم اجرایی شهرستان دخالت می‌کنند که باعث مشکلاتی شده است، بیان کرد: فرماندار و فرمانداری تا روز آخر مسئولیت محکم ایستاده و از جایگاه حاکمیت قوه مجریه دفاع خواهد کرد و هر اداره و مسئولی که از سر مواضع و وظایفی که دارد کوتاه بیایید به شدت برخورد خواهد شد.

احمدی طباء خاطرنشان کرد: فشارهای سیاسی روی سیستم اجرایی شهرستان وجود دارد، ولی از سر مواضع قوه مجریه تا لحظه‌ای که مسئولیت داریم کوتاه نمی‌آییم. البته از تعامل و همکاری با دیگر مسئولان استقبال می‌کنیم، ولی مشاهده می‌شود که برخی افراد خود را بالاتر می‌دانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha