• جمعه / ۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1403050502982
  • خبرنگار : 71963

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی به عضویت فرهنگستان علوم در آمد

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی به عضویت فرهنگستان علوم در آمد

فتح الهی، معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس به عضویت فرهنگستان علوم در آمد.

به گزارش ایسنا، یکصد و چهلمین جلسه مجمع عمومی فرهنگستان علوم با حضور محمدرضا مخبردزفولی رییس و سایر اعضا ۴ مردادماه برگزار شد.

در بخش پایانی یکصد و چهلمین جلسه مجمع عمومی فرهنگستان علوم، پیشنهاد عضویت وابسته یعقوب فتح‌اللهی استاد دانشگاه تربیت مدرس و معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی و سایر اعضای پیشنهادی برای یک دوره چهار ساله در فرهنگستان علوم مطرح شد و پس از معرفی آنها توسط رؤسای گروه‌های علمی مربوط و بیان فعالیت‌هایشان، با تبادل نظر و رأی‌گیری کتبی، با اکثریت آرا به تصویب رسید.

گفتنی است از سوابق دکتر فتح‌اللهی که در آذر ماه ۱۴۰۱ از سوی دکتر حسن مسلمی‌نائینی رییس جهاددانشگاهی به عنوان معاون پژوهش و فناوری این نهاد منصوب شد می‌توان به تصدی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران، رئیس کمیته پدافند غیرعامل، عضو شورای اجرایی جذب، عضو کمیته کارآفرینی دانشگاه تربیت مدرس و سرپرستی دفتر همکاری‌های علمی و بین‌الملل این دانشگاه اشاره کرد.

دبیر شورای معاونین پژوهشی دانشگاه‌های تهران، عضویت در شورای پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و عضویت کارگروه ارزیابی کمیته تخصصی فناوری - وزارت علوم تحقیقات و فناوری از دیگر سوابق دکتر فتح الهی به شمار می‌رود.

این پژوهشگر برتر و استاد نمونه دانشگاه تربیت مدرس که دریافت جایزه رازی به‌عنوان مقام اول علوم پایه در سطح کشور و دریافت جایزه استاد فرشته معتمدی از انجمن فیزیولوژوی و فارماکولوژی به‌عنوان استاد برجسته این رشته را در کارنامه خود دارد، تاکنون انتشار ۷۱ مقاله ملی و بین‌المللی، اجرای ۱۰ طرح پژوهشی، چاپ ۲ کتاب و راهنمایی ۱۱۲ رساله و پایان‌نامه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha