• پنجشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403050402634
  • خبرنگار : 50294

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس:

برای توسعه استان‌های کم‌برخوردار از ظرفیت شورای عالی استان‌ها استفاده شود

برای توسعه استان‌های کم‌برخوردار از ظرفیت شورای عالی استان‌ها استفاده شود

ایسنا/کردستان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: از ظرفیت شورای عالی برای توسعه استان‌های کم‌برخوردار استفاده شود. از طرف خود و سایر همکاران در مجمع نمایندگان آماده هر نوع همراهی برای برداشتن گام‌های توسعه‌ای و خدمات‌رسانی به مردم هستیم.

سالار مرادی امروز (٤مرداد) در مراسم اختتامیه هفتاد و دومین اجلاس رسمی مجمع مشورتی روسای شوراها اسلامی مراکز استان‌های کشور که در مجتمع فرهنگی شهرداری سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ ما نهادها و محصول‌های مختلفی را اضافه کردیم که یکی از محصولاتی که انسان‌ها اختراع کردند همین ارتباطات بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معتقدیم ما نمی‌توانیم برای مردمی تصمیم مناسبت بگیریم مادامی که خودشان در جریان تصمیمات نباشند و یا دخالتی نداشته باشند.

وی افزود: مردم به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم یا از کانال نهادهای مدنی مشارکت خود را در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها داشته‌اند و امیدواریم بعد از چند دوره فعالیت شوراهای اسلامی شاهد تکامل در برنامه‌ریزی، نظارت و اجرای برنامه‌ها در مدیریت شهری باشیم.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی از آمادگی مجلس دوازدهم برای همکاری با شوراها اطمینان خاطر داد و گفت: شوراهای اسلامی شهرها و استان‌ها و در سطوح بالاتر در شورای عالی استان‌ها همکار با نمایندگان مردم در مجلس هستند و فصل مشترک آنها همین ارائه طرح است و باید این تعاملات بیش از پیش توسعه و تقویت یابد.

وی خاطرنشان کرد: در کردستان در زمینه توسعه و اقدامات زیرساختی قطعا کار و خدمات انجام شده است، ولی همیشه ما با کمبود مواجه بوده‌ایم و این تنها خاص استان کردستان نیست و دیگر استان‌های کشور نیز مشکلاتی به همین شیوه دارند.

مرادی افزود: اینکه مشکلات را چگونه حل کنیم به خود ما بستگی دارد. قطعا استان کردستان از ایران جدا نیست و جدا نمی‌شود. باید تعامل را با مرکز ایجاد کنیم، اگر این ارتباطات و تعامل شکل نگیرد نمی‌توانیم انتظار توسعه و جذب اعتبار داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ارتباطات چه به صورت فیزیکی و غیره باعث محبت و نزدیکی می‌شود. اگر سنندج میزبان این جلسه بوده حداقل خروجی آن این است که مسئولان استان را بهتر و بیشتر می‌شناسند و نسبت به سنندج رویکرد بهتری داشته باشند.

به گفته وی، توازن منطقه‌ای برای تبعیض مثبت به استان‌های کم برخوردار مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha