• پنجشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۰۱
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1403050402473
  • خبرنگار : 30189

گران شدن ۶خودرو ایرانی/ توصیه اکید برای گذرنامه اربعین

گران شدن ۶خودرو ایرانی/ توصیه اکید برای گذرنامه اربعین

حضور رهبر معظم انقلاب بر سر مزار شهدای پرواز اردیبهشت، تعطیلی ادارات و بانک‌ها به خطر گرمای هوا، گرانی برخی خودروها، تمهیدات ترافیکی برای اجتماع عفاف و حجاب، اقدام سفارت انگلیس درباره یکی از اتباع کشورمان، اعتراضات به هنگام سخنرانی نتانیاهو در مقابل کنگره آمریکا و توصیه‌های سردار رادان برای تهیه گذرنامه اربعین از مهم‌ترین اخبار شامگاهی سوم مرداد ایسنا بودند.

به گزارش ایسنا، شامگاه سوم مرداد اخباری در حوزه‌های مختلف منتشر شد که در ادامه گزیده‌ای از آن‌ها را مرور می‌کنید:

حضور رهبر انقلاب بر مزار شهیدان امیرعبداللهیان، موسوی، جلادتی و زمانی‌نیا

سیاسی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مزار شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه فقید جمهوری اسلامی ایران که در حادثه پرواز اردیبهشت به همراه رئیس‌جمهور شهید رئیسی به شهادت رسید، حضور یافتند.

گران شدن ۶خودرو ایرانی/ توصیه اکید برای گذرنامه اربعین

بانک‌ها پنجشنبه تعطیل شدند/ ساعت کاری بانک‌ها در ۲ روز ابتدایی هفته آینده

اقتصادی

شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد به منظور پاسخگویی به نیازهای ضروری مشتریان در روز پنجشنبه، تعدادی از شعب بانک ها به صورت کشیک (از ساعت ۹ الی ۱۱) دایر هستند که اسامی آن‌ها در وبسایت بانک ها اطلاع رسانی می‌شود.  

در ادامه آمده است: به همین منظور، ساعت کار واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه آینده (۱۴۰۳/۰۵/۰۶ و ۱۴۰۳/۰۵/۰۷) نیز تا ساعت ۱۱ خواهد بود.

گران شدن ۶خودرو ایرانی/ توصیه اکید برای گذرنامه اربعین

۶ محصول ایران‌خودرو رسما گران شد

علیمردان عظیمی لیست قیمت جدید محصولات را در نامه‌ای خطاب به اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی بورس کالا، ابلاغ کرده است.

در این ابلاغیه، قیمت شش محصول گروه صنعتی‌ ایران‌خودرو که براساس فاز دو استاندارهای ٨۵گانه تولید و عرضه می‌شوند، اعلام شده است.

بررسی لیست قیمتی جدید و مقایسه آن با لیست قیمت تیرماه نشان از افزایش و به‌روزرسانی قیمت این محصولات دارد؛ براین اساس ایران‌خودرو برای این شش محصول مجوز افزایش قیمت را دریافت کرده است.

گران شدن ۶خودرو ایرانی/ توصیه اکید برای گذرنامه اربعین

گران شدن ۶خودرو ایرانی/ توصیه اکید برای گذرنامه اربعین

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در غرب تهران برای برگزاری اجتماع عفاف و حجاب در روز پنجشنبه

اجتماعی

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا،  با اشاره به برگزاری اجتماع حجاب و عفاف در ورزشگاه آزادی که بناست روز پنجشنبه، چهارم مردادماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، گفت: در این خصوص پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را اتخاذ کرده است.  

وی ادامه داد: در همین راستا توقف در مسیر جنوب به شمال ضلع غربی استادیوم آزادی و همچنین توقف در مسیر شمال به جنوب ضلع شرقی استادیوم آزادی به طور کامل ممنوع خواهد بود. شهروندانی هم که به صورت کاروانی از مساجد و پایگاه‌های بسیج به سمت ورزشگاه آزادی و محل  برگزاری این مراسم می‌آیند توجه داشته باشند حتما باید از ضلع غربی وارد شوند و در پارکینگ‌های ضلع غربی توقف کنند.

مومنی با بیان اینکه اتوبوس‌ها در ضلع شرقی توقف خواهند داشت، گفت: تیم‌های  پلیس راهور  تهران بزرگ از تردد و توقف اتوبوس‌ها در ضلع غربی استادیوم آزادی جلوگیری خواهند کرد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به شهروندانی که با خودروی شخصی به این مراسم می‌آیند نیز گفت: تمام پارکینگ‌ها برای توقف این وسایل نقلیه نیز باز خواهد بود و این افراد می‌توانند هم در پارکینگ‌های ضلع غربی و هم در پارکینگ‌های ضلع شرقی وسایل نقلیه خود را پارک کنند. این شهروندان می‌توانند پس از توقف خودروهای خود تا نزدیکی محل برگزاری مراسم از ون‌های تاکسی که به همین منظور توسط شرکت تاکسیرانی در این محل‌ها پیش‌بینی شده استفاده کنند.

گران شدن ۶خودرو ایرانی/ توصیه اکید برای گذرنامه اربعین

احضار سفیر انگلیس به وزارت امور خارجه ایران 

جهان

در پی اقدام دولت انگلیس در استرداد یکی از اتباع کشورمان به آمریکا به اتهام دور زدن تحریم‌ها، «سایمون شرکلیف» سفیر انگلیس در تهران به وزارت امورخارجه احضار شد.

مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به بازداشت غیرقانونی شهروند ایرانی و استرداد وی به آمریکا را، به سفیر انگلیس ابلاغ کرد.

بر اساس این گزارش  وزارت امور خارجه پس از اطلاع از بازداشت غیرقانونی این شهروند ایرانی، ضرورت آزادی ایشان را از طریق دیپلماتیک در تهران و لندن پیگیری کرده و تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

گران شدن ۶خودرو ایرانی/ توصیه اکید برای گذرنامه اربعین

 ۸۶ عضو کنگره در سخنرانی نتانیاهو حاضر نمی‌شوند

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از آماده‌باش نیروهای امنیتی آمریکا در واشنگتن قبل از آغاز سخنرانی نتانیاهو در کنگره خبر داد و اعلام کرد ۸۶ عضو کنگره در این سخنرانی حاضر نخواهند بود و قرار است تظاهراتی هم خارج از ساختمان کنگره برگزار شود.

گران شدن ۶خودرو ایرانی/ توصیه اکید برای گذرنامه اربعین

سردار رادان: پلیس به هیچ عنوان در مرز گذرنامه اربعین صادر نمی‌کند

استان‌ها

سردار احمدرضا رادان امروز (۳ مردادماه) در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت: اقداماتی که همکاران من در مرزبانی و انتظامی باید انجام می‌دادند تقریباً می‌توان گفت همه اقدامات به پایان رسیده و در چهار موضوع امنیت از مرکز تا به مرزهای هفتگانه، تسهیل در شدآمدی و کنترل آن برای کاهش حوادث رانندگی، گذرنامه و روابط دیپلماتیک آماده خدمت به زائران هستیم. +

سردار رادان تصریح کرد: گذرنامه زیارتی و دایم حتما باید از مبدا تهیه شود و پلیس به هیچ عنوان در مرز گذرنامه برای کسی صادر نخواهد کرد در نتیجه کسانی که قصد زیارت اربعین دارند باید قبل از مراجعه به مرز گذرنامه تهیه کنند.

گران شدن ۶خودرو ایرانی/ توصیه اکید برای گذرنامه اربعین

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha