• چهارشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403050301726
  • خبرنگار : 50022

درآمد گلخانه‌های دایر شده در اراضی شهرداری کرج به جیب چه کسانی می‌رود؟

درآمد گلخانه‌های دایر شده در اراضی شهرداری کرج به جیب چه کسانی می‌رود؟

ایسنا/البرز عضو شورای شهر کرج با اشاره به لیست زمین‌های تصرف شده با موضوع گلخانه در سطح شهر، از مدیریت شهری درباره مجوز احداث و درآمد حاصل از این فعالیت سوال پرسید.

به گزارش ایسنا، علیرضا رحیمی محمودآبادی روز چهارشنبه سوم مرداد در نطق پیش از دستور صدو هفتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، موضوع گلخانه‌های حاشیه معابر را به عنوان پرونده ویژه مطرح و بیان کرد: پیرو تذکر در یکصد و سی و چهارمین جلسه رسمی شورا مورخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ از باب موضوع گلخانه‌های حاشیه معابر جلساتی برگزار و لیست‌های مکرر و متفاوتی در خصوص گل فروشی‌های سطح شهر که در اراضی عمومی یا شهرداری فعالیت و تصرف دارند احصاء شد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه از سنوات گذشته این تصرفات بدون قرارداد بودند و منابع درآمدی آن احتمالاً به جای شهرداری در جیب افراد سودجو رفته، اضافه کرد: این موضوع که درآمد شهرداری باید برای رفاه حال شهروندان هزینه شود و ضروری است تا از منابع درآمدی شهرداری صیانت شود، از مدیریت شهری می‌خواهیم در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

 رحیمی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف اراضی تصرف شده در بیش از ۳۰ نقطه از شهر باید انجام شود، بهترین گزینه برای رسیدگی به این مهم را سازمان سیما منظر اعلام کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع، مسئولیت جمع آوری، احیا و حتی کنترل قرارداد آنها به این سازمان واگذار شود.

رحیمی محمودآبادی در این تذکر اشاره کرد: این زیاده خواهی‌ها و تصرفات از سنوات گذشته وجود داشته که بعد از تذکر اول، تعدادی از این تصرفات تعیین و تکلیف شد اما همچنان ۳۴ مورد تصرف اراضی شهرداری و یا عمومی وجود دارد که باید جمع آوری و یا با اخذ مجوزهای قانونی تعیین و تکلیف شده و درآمد آنها مشخص و به حساب شهرداری واریز شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha