• سه‌شنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403050201441
  • خبرنگار : 50126

استاندار ایلام خبر داد:

استقرار امکانات خدمات‌رسانی از اول ماه صفر در مهران/ برگزاری مانور خدمات‌رسانی به زائران در هفته آینده

استقرار امکانات خدمات‌رسانی از اول ماه صفر در مهران/ برگزاری مانور خدمات‌رسانی به زائران در هفته آینده

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: از روز اول ماه صفر امکانات مربوط به دستگاه‌های خدمت‌رسان باید در محل‌های موردنظر در مرز مهران مستقر شده و جایی بی‌امکانات نماند.

حسن بهرام‌نیا در جلسه ستاد ویژه اربعین‌حسینی استان ایلام، وظایف محول شده در ستاد اربعین را یک وظیفه قانونی و شرعی دانست و اظهار کرد: به همه دستگاه‌ها اعلام می‌کنم که اولویت اصلی امور جاری باید اربعین باشد و سایر امور تا برگزاری اربعین در اولویت‌های بعدی قرار گرفته و به معاونین تفویض شود و باید تمام‌قد در خدمت زائران باشیم.

وی با بیان این‌که ۲۱ مکان از سه‌راهی جندالله تا نقطه صفر مرزی و جاده‌های خروجی به سمت دهلران و ملکشاهی جهت توزیع آب و یخ تعیین شده است، تأکید کرد: از روز اول ماه صفر امکانات مربوط به دستگاه‌های خدمت‌رسان باید در محل‌های موردنظر مستقر شده و جایی بی‌امکانات نماند.

استاندار ایلام از برگزاری رزمایش آمادگی ارائه خدمات رسانی به زوار در مرز مهران خبر داد و گفت: در این رزمایش، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کمیته های ستاد اربعین استان رصد و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این رزمایش یکشنبه هفته آینده با حضور همه دستگاه‌ها و کمیته‌های عضو ستاد اربعین استان در مهران برگزار خواهد شد ، تصریح کرد: این رزمایش در سطح پایانه مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی، پایانه مسافربری شهید رئیسی(برکت)، پارکینگ‌های بزرگ اربعین و مرز مهران اجرا می‌شود و در این رزمایش به طور عملی، خدمات و آنچه که برای تسهیل در تردد زوار در نظر گرفته شود، ارائه می شود و نواقص و مشکلات در این رزمایش رصد و تا قبل از اربعین برای رفع آنها اقدام خواهد شد.

استاندار ایلام تأکید کرد: همه امکانات و تجهیزات مربوط به اربعین حسینی از ابتدای ماه صفر در مرز مهران برای استقبال و پذیرایی از زوار مستقر خواهد شد و همه مدیران ملزم هستند که پروژه‌ها و طرح های نیمه تمام مربوط به اربعین را تکمیل و تسهیلات لازم را برای خدمات رسانی   به زوار فراهم کنند

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha