• سه‌شنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403050201268
  • خبرنگار : 71368

در بررسی گزارش حسابرسی سازمان آتش نشانی تهران مطرح شد

چرایی عدم تشکیل پرونده حقوقی برای حریق بیمارستان شریعتی و پرداخت عوارض طرح ترافیک خودروهای آتش نشانی

چرایی عدم تشکیل پرونده حقوقی برای حریق بیمارستان شریعتی و پرداخت عوارض طرح ترافیک خودروهای آتش نشانی

اعضای شورای شهر تهران گزارش مالی سازمان آتش نشانی و سازمان بوستان‌ها برای سال مالی ۱۴۰۲ را تصویب کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز خود بررسی گزارش حسابرسی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برای سال مالی ۱۴۰۲ را روی میز بررسی خود قرار دادند و محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱، ۹ تکلیف برای سازمان مشخص کردیم که هنوز چند بند در حسابرسی جدید وجود دارد و برخی نیز در گزارش حسابرس تکرار نشده است، گفت: سازمان مکلف به تعیین تکلیف موارد مالیاتی شده است. همچنین سازمان مکلف است که دعاوی حقوقی را پیگیری و اسناد مالکیت زمین ایستگاه را مشخص کند که البته پیشرفت‌هایی داشتند اما نه کامل.

مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر نیز با بیان اینکه در سال ۱۳۹۶ گفته شد که به ساختمان پلاسکو اخطار داده شده است، اظهار کرد: تلاش آتش نشانان قبول اما تا چه زمانی باید اطفا انجام دهیم؟ باید برای بیمارستان شریعتی تشکیل پرونده قضایی صورت می‌گرفت؛ چرا برای چنین مواردی پرونده تشکیل نمی شود؟ در حال حاضر توپ در زمین شهرداری تهران است و چرا تشکیل پرونده حقوقی ندادید؟ 

نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران هم با بیان اینکه سازمان آتش نشانی باید هرماه تقریبا یک میلیارد بابت تردد در طرح ترافیک پرداخت کنند درحالی که سایر خودروهای فوریت دار این مبلغ را پرداخت نمی‌کنند، گفت: کار خاصی نیست و فقط باید پلاک‌ها را به سازمان بدهند.

محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی نیز در جریان بررسی گزارش حسابرس در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه پرونده‌هایی در این حوزه از دوره‌های قبل روی هم‌مانده است، اظهار کرد: همه نیروهای آتش نشانی به غیر از حدود ۲۰۰ نفر تحت پوشش صندوق شهرداری تهران هستند؛ اما تأمین اجتماعی بداخلاقی کرده است و با اینکه ارتباطی با این سازمان نداریم و آمدند و همه نیروهای صندوق شهرداری را شامل تأمین اجتماعی کردند که حتی محکوم شدند؛ اما کاری کردند که حالا فقط این پرونده را باید معاون حقوقی ریاست جمهوری لغو کند.

وی با تأکید بر اینکه اعضای شورای شهر از تلاش‌های آتش نشانان تشکر نکردند و من از اینجا تشکر می‌کنم، گفت: در حریق بیمارستان شریعتی آتش نشانان تلاش خوبی داشتند و خوشبختانه آتش سوزی در بیمارستان شریعتی بدون اینکه خسارتی وارد شود، مهار شد.

به گزارش ایسنا، گزارش حسابرسی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲ با حداکثر آراء موافق تصویب شد و همچنین گزارش حسابرس سازمان بوستانها برای سال مالی ۱۴۰۲ را نیز تصویب کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha