• سه‌شنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403050200989
  • خبرنگار : 50463

در گفت‌وگو با ایسنا مطرح شد؛

تفکری: رفعتی را قسم دادم درباره ورزشگاه نصیری یزد مصاحبه نکند

تفکری: رفعتی را قسم دادم درباره ورزشگاه نصیری یزد مصاحبه نکند

ایسنا/یزد رئیس هیات فوتبال استان با بیان اینکه امروز ورزشگاه شهید نصیری به یک غول ترسناک برای دوستان تایید کننده تبدیل شده است؛ گفت: به طنز داود رفعتی را به خدا قسم دادم دیگر اسم این ورزشگاه را در مصاحبه‌های تلویزیونی خود نیاورد.

امیر فرشاد تفکری در مورد جلسه ویژه بررسی شرایط ورزشگاه‌ شهید نصیری یزد برای میزبانی از لیگ برتر که روز گذشته در محل فدراسیون فوتبال تشکیل شد، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جلسه بسیار خوبی با حضور مسئولان سازمان لیگ برگزار شد؛  اقدامات و سرعت عمل در رفع نواقص استادیوم نصیری در دو هفته گذشته برای خودم باورنکردنی بود؛ شخص استاندار بر روند عملیات عمرانی ورزشگاه نظارت دارد و معاونین خود را بسیج کرده تا در اسرع وقت تمام نواقص رفع شود.

تفکری در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه گفت: چمن ورزشگاه نصیری برای ۲۰ سال قبل است اما دوستان نمی‌دانستند چمن ما زهکشی و آب پاش فواره‌ای دارد، البته برای کشت دوباره بودجه کافی را داریم اما غیرممکن است با توجه به زمان موجود و چمن را تعویض کنیم؛ با برگزاری جلسه روز گذشته و اقدامات صورت گرفته خیلی امیدوارم که ورزشگاه به میزبانی چادرملو در هفته اول لیگ برسد.

رئیس هیات فوتبال استان ادامه داد: امروز ورزشگاه شهید نصیری به یک غول ترسناک برای دوستان تایید کننده تبدیل شده است؛ در جلسه به طنز «داود رفعتی» را به خدا قسم دادم دیگر اسم این ورزشگاه را در مصاحبه‌های تلویزیونی خود نیاورد؛ هر صبحی که از خواب بیدار می‌شوم و می‌بینم هواداران یزدی اعتراض دارند متوجه می‌شوم شب گذشته رفعتی درمورد استادیوم نصیری صحبت کرده و فقط اسم این ورزشگاه را می‌آورد؛ برای من که عمرم را در فوتبال گذرانده‌ام با توجه به اقدامات صورت گرفته امید زیادی دارم بازی‌های چادرملو از همان هفته اول در یزد برگزار شود.

وی افزود: در حالی می‌گویند باید سیستم گیت‌های الکترونیک به سامانه ثبت احوال متصل باشد که حتی استادیوم آزادی هم چنین شرایطی ندارد؛ نمی‌دانم چگونه به یزد این ایراد را می‌گیرند؛ فیفا و AFC استانداردهایی را در نظر دارند که قطعا حداقل‌هایش در نصیری رعایت خواهد شد.

تفکری در خصوص ورزشگاه جایگزین دیدارهای خانگی چادرملو در صورت عدم اخذ مجوز میزبانی ورزشگاه نصیری گفت: هنوز به این موضوع فکر نکرده‌ایم اما اگر میزبانی در نصیری قطعی نشود، باید ورزشگاه دیگری معرفی کنیم، در حال حاضر تمام استان بسیج شده‌اند تا ورزشگاه به میزبانی برسد.

رئیس هیات فوتبال استان در باره آخرین وضعیت ورزشگاه گفت: در هفته آینده یکی از بزرگ‌ترین اسکوربردهای ورزشگاه‌های کشور در ورزشگاه نصیری بهره‌برداری می‌شود، سیستم رختکن و  نیمکت‌های کادرفنی کاملا بازسازی شده، دغدغه و مطالبه خبرنگاران به حق است جایگاه خبرنگاران نیز تجهیز خواهد شد، همچنین نور ورزشگاه تا ۱۲۰۰ لوکس ارتقا پیدا می‌کند.

تفکری درمورد غیبت نمایندگان چادرملو در جلسه روز گذشته گفت: آقای عطایی با سهامداران شرکت چادرملو جلسه مهمی در خصوص تصویب بودجه‌ باشگاه را برای لیگ برتر داشتند؛ قرار شد اگر موردی هم بود به عطایی انتقال بدهم؛ او هم مشکلات خاص خودش را دارد چرا که دیروز تازه بودجه باشگاه را بسته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha