• سه‌شنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1403050200868
  • خبرنگار : 71567

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات:

بررسی بیش از ۵۰۰۰ مطالبه مردم در وزارت علوم

بررسی بیش از ۵۰۰۰ مطالبه مردم در وزارت علوم

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات در اجلاس روسای دانشگاه‌ها گفت: بیش از پنچ هزار مطالبه مردم در میز ارتباطات مردمی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، حامد کرمی در اجلاس روسای دانشگاه‌ها گفت: در سه سال گذشته توانستیم ۶۶ بازرسی از دانشگاه‌ها انجام دهیم.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم از  انتصاب بازرسان ماده نود و یک  در این دوره برای اولین بار در آموزش عالی خبر داد و گفت: چهل نفر در قالب بازرسان معتمد و متخصص در سراسر کشور منصوب برای کمک به دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شده‌اند.

وی اظهار داشت: در حوزه پاسخگویی به شکایات در هرکدام از سال‌های ۴۰۰ و ۴۰۱، ۱۰ هزار و در سال جاری تاکنون چهار هزار و ششصد شکایت را بررسی و جواب دادیم.

کرمی گفت: رابطان دفتر بازرسی را در سامانه شکایت به صورت یک  شبکه درآوردیم و با این اقدام مکاتبات متعدد پیگیری شکایت کم شد و کار سرعت گرفت.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در ادامه سخنان خود گفت: در دور اول سفرهای استانی دولت و وزیر، ۲۳ میز ارتباطات مردمی برگزار و سه هزار و دویست درخواست بررسی شد و در دوم  سفرها نیز شانزده میز ارتباطات مردمی برگزار شد و دو هزار مطالبه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha