• سه‌شنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403050200813
  • خبرنگار : 71299

امام جمعه دهلران:

جهان اسلام باید در موضوع فلسطین متحد باشد

جهان اسلام باید در موضوع فلسطین متحد باشد

ایسنا/ایلام امام‌جمعه دهلران گفت: اتحاد جهان اسلام در برابر سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی و همدستانش ضروری است تا شاهد شکل‌گیری جبهه متحد بر علیه این رژیم غاصب باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سیدمحسن موسوی» امروز سه‌شنبه ۲ مردادماه ۱۴۰۳، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه ‌جهان شاهد بزرگ‌ترین جنایت قرن توسط رژیم غاصب و متحدان آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی این رژیم منحوس در فلسطین است. جنایت رژیم صهیونیستی ملعون در بیمارستان المعمدانی فلسطین یک جنایت بزرگ جنگی بود که چهره خبیث و تاریک آنان را به‌عنوان یک ظالم جنگی در تاریخ و اذهان مردم جهان ثبت خواهد کرد.

وی گفت: متأسفانه مجامع بین‌المللی که ادعای پوچ حقوق بشر را دارند، در موضوع فلسطین و قتل‌عام کودکان و زنان و مردان بی‌گناه، خود را به خواب‌زده است و در مقابل این اقدامات فجیع، سکوت کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امت‌های اسلامی باید در قضیه فلسطین متحد باشند و اتحاد امت اسلامی و کشورهای عربی بر ضد رژیم صهیونیستی  و آمریکا و دیگر متحدان آنها، به معنای واقعی باید در سراسر جهان شکل بگیرد.

امام‌جمعه دهلران در ادامه گفت: متأسفانه رژیم صهیونیستی و آمریکا از رسانه‌های قوی در جهان برخوردار هستند، ولی باید ندای مظلومیت مردم بی‌گناه فلسطین که بیش از ۷۵ سال است در سرزمین‌های خود این‌گونه به قتل‌عام می‌رسند، ‌ با اتحاد جامعه اسلامی به گوش مردم جهان برسد.

وی تصریح کرد: اتحاد جهان اسلام در برابر سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی و همدستانش ضروری است تا شاهد شکل‌گیری جبهه متحد بر علیه این رژیم غاصب باشیم؛ همچنین جنایت‌های رژیم صهیونیستی بر علیه بشریت باید برای همه تبیین شود و فجایع انسانی شکل‌گرفته در این سال‌ها به گوش همه برسد تا ریشه این رژیم هر چه سریع‌تر برداشته شود و دنیا به آرامش و صلح برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha