• دوشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403050100465
  • منبع : شهرداری تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای تأمین ماشین‌آلات چندمنظوره پسماند

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای تأمین ماشین‌آلات چندمنظوره پسماند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در شانزدهمین جلسه شورای راهبری حوزه خدمات شهری بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در راستای تأمین ماشین‌آلات چندمنظوره پسماند تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، شانزدهمین جلسه شورای راهبری حوزه خدمات شهری با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴، علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، نجفی مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی، محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران، عطایی سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاونین خدمات شهری مناطق ۲ و ۴ و مشاوران و مدیران ارشد این معاونت با محوریت بررسی چگونگی بهره گیری از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از ماشین آلات نوین و چند منظوره برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران پس از استماع گزارشات و پیشنهادات شرکت های دانش بنیان بر لزوم همکاری های دو جانبه و استفاده از ظرفیت و پتانسیل آنان تاکید کرد و گفت: بکارگیری از ماشین آلات نوین و چند منظوره شرکت های دانش بنیان می تواند منجر به خدمات رسانی بهینه به شهر و شهروندان شد.

محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران نیز به ارائه توضیحاتی در خصوص انجام همکاری‌های دو جانبه با شرکت‌های دانش بنیان پرداخت و انتظارات خود را جهت تأمین ماشین آلات مکانیزه چند منظوره به فراخور نیاز سازمان مدیریت پسماند مطرح کرد.

همچنین در این جلسه اعضای شورای راهبری حوزه خدمات شهری پس از بحث و تبادل نظر بر انجام همکاری‌های دو جانبه پس از انجام کارشناسی های لازم تاکید کردند.

بر اساس گزارش سایت شهر، در این جلسه پس از بررسی پیشنهادات شرکت‌های دانش بنیان مقرر شد از پتانسیل این شرکت‌ها در توسعه و بهینه سازی ناوگان مکانیزاسیون خدمات شهری در حوزه پسماند استفاده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha