• دوشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403050100317
  • خبرنگار : 71431

کشف بی‌ام‌دبلیو ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در تهران

کشف بی‌ام‌دبلیو ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در تهران
عکس تزئینی است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یکدستگاه خودوری BMW X۶ قاچاق در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف خودوری قاچاق در محدوده اتوبان آزادگان شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن ماموران متوجه شدند که یک دستگاه خودوری سواری BMW X۶ قاچاق در اتوبان آزادگان درحال حرکت است.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی، خودوری مذکور را که دارای پلاک کشور گرجستان بود، شناسایی ومتوقف کردند که در جریان بررسی‌ها مشخص شد، خودرو متعلق به یکی از اتباع کشور ارمنستان بوده و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی و در واقع قاچاق است. هیچ اطلاعاتی از این خودرو نیز در سامانه‌های مربوطه ثبت نشده بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به توقیف و انتقال این خودرو به پارکینگ، گفـت: کارشناسان ارزش ریالی این خودروی کشف شده را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند. در همین راستا پرونده قضایی نیز برای متهم مربوطه تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۱ ۱۳:۲۷

مگه میشه یه ماشین با یه پلاک کشور دیگه از مرز گذشته باشه تا تهرانم اومده هیچکس ندیده باسه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۱ ۱۴:۵۷

اینها چطوری قاچاق وارد کشور می‌شود اولها آدم فکر می‌کرد قاچاق فقط مواد مخدر با بلعیدن ویا جاسازی وارد کشور می‌شود ولی آدم در تعجب لودر ماشین کامیون واقعا جای تعجب

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۲ ۱۴:۵۸

اگر نام و مشخصات قاچاقچیان و مجرمان اعلام میشد کسی بفکر دزدی از بیت‌المال و رواج کالای قاچاق تمایل پیدا نمیکرد و بی ابرویی نه بخاطر دزدی بلکه شناسایی وی در جامعه مانع تکرار و دزدی دیگران و ادامه راه إنها میگردید و راه رسیدن به درآمد یافت و بدون زحمت سوداگران سرمایه دار در کشور بسته میگردید. راهکار مبارزه و کاهش فرصت طلبان ساده است.