• دوشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403050100043
  • خبرنگار : 50123

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری:

رژیم کودک‌کش صهیونیستی از وابستگی سران مرتجع منطقه سوءاستفاده می‌کند

رژیم کودک‌کش صهیونیستی از وابستگی سران مرتجع منطقه سوءاستفاده می‌کند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی از وابستگی سران مرتجع منطقه سواستفاده می‌کنند، از طرفی متاسفانه حمایت نکردن جوامع بین‌الملل و سران کشورهای اسلامی باعث شده که فلسطین این‌گونه مظلومانه مورد حملات شدید نظامی قرار گیرد، چرا که رژیم صهیونیستی از انواع و اقسام سلاح‌های کشتار جمعی برخوردار است.

ماشاالله ایزدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این روزها خورشید و ماه در آسمان سرزمین‌های اشغالی نظاره‌گر صحنه‌های دلخراش و تکان‌دهنده‌ای هستند که به موجب آن بی‌عدالتی، ظلم، ستم، عصیانگری و کودک‌کشی بیداد می‌کند.

این مدرس دانشگاه افزود: مردمی که مظلوم واقع شده و مظلومیت و آوارگی طرف دیگر این مساله است، در حقیقت در تاریخ هیچ ملتی همچون فلسطین مظلوم و مورد اذیت و آزار واقع نشده است، دشمنی بسیار جنایتکار و بی‌رحم که جوهره ترحم و انسانیت ندارد، اینها برای خاموش کردن خنده هزاران کودک معصوم و مظلوم فلسطین از هیچ جنایتی دریغ نکردند.

ایزدی اضافه کرد: از طرفی آن‌ها قوانین بین‌الملل و اصول اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشتند و به بمباران خانه‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی و درمانی روی آوردند.

وی گفت: امروزه با کمال تاسف و تاثر سران بسیاری از کشورهای اسلامی سکوت کرده‌اند که این سکوت و تسامح آن‌ها باعث شده دشمن جری‌تر شود و از این استیصال، وابستگی و خمودگی سران مرتجع منطقه سوء استفاده می‌کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری افزود: اکنون بزرگ‌ترین حامی رژیم صهیونیستی آمریکاست که با تمام وجود از این رژیم دفاع می‌کند، کافی بود چنین واقعه‌ای در یکی از کشورهای اروپایی اتفاق می‌افتاد و حداقل یک نفر این‌گونه کشته می‌شد، فریادها گوش فلک را کر می‌کرد اما در فلسطین روزانه ده‌ها و صدها انسان بی‌گناه  و زیرساخت‌ها را از بین می‌برند.

ایزدی گفت: به معنای واقعی جمهوری اسلامی ایران حامی مردم مظلوم غزه است، اما دلیل این علاقه‌مندی، دغدغه‌مندی و مسئولیت‌پذیری در مسئولان نظام و بین مردم ما چیست که باید گفت اینها به اسلام ناب برمی‌گردد که ریشه در باورهای دینی و عاشورایی دارد.

وی ادامه داد: آموزه‌های دینی و اخلاقی حجت را بر ما تمام کرده و رژیم کودک‌کش صهیونیستی از وابستگی سران مرتجع منطقه سواستفاده می‌کنند، از طرفی متاسفانه حمایت نکردن جوامع بین‌الملل و سران کشورهای اسلامی باعث شده که فلسطین این‌گونه مظلومانه مورد حملات شدید نظامی قرار گیرد، چرا که رژیم صهیونیستی از انواع و اقسام سلاح‌های کشتار جمعی برخوردار است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور استان تاکید کرد: امروزه مساله اصلی دنیا فلسطین است، یعنی در صدر اخبار قرار دارد که به برکت خون شهدای مظلوم فلسطین تحولات این کشور در راس و کانون جهانیان است، اما جریان‌های منتسب به رژیم صهیونیستی و حامیان سرسپرده منطقه‌ای باعث شده که شاهد این وحدت و انسجام علیه رژیم صهیونیستی باشیم.

ایزدی تاکید کرد: در طول تاریخ که بیش از یک سده از تشکیل رژیم ناپاک می‌گذرد، امیدواریم که این مایه خباثت، جنایت و دنائت به فضل الهی با همت، وحدت و انسجام مسلمانان برچیده و مشکلات مردم مظلوم فلسطین هم برطرف شود، زیرا اعتقاد داریم وعده‌های الهی حق است و قطعا محقق خواهد شد.

وی افزود: در حقیقت حفظ وحدت و انسجام امت اسلامی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین وظیفه انسانی، اخلاقی و اسلامی همه آزادگان جهان است و باید فریاد آن‌ها را به گوش جهانیان برسانیم، یعنی از همه ظرفیت‌ها و با یک روحیه جهادی و انقلابی و عزم جدی در این راستا تلاش شود.
 
ایزدی با بیان اینکه باید به مساله فلسطین به عنوان یک امر اعتقادی نگاه کنیم، تصریح کرد: امروز افتخار ماست که مقام معظم رهبری با تدبیر، درایت، روشن‌بینی و واقع‌بینانه جهان اسلام را مدیریت می‌کنند، امیدواریم که سران کشورهای منطقه نیز از این جنایت‌ها درس عبرت بگیرند، چرا که نمی‌توان به اروپا و آمریکا اعتماد کرد.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: امید است با انسجام، وحدت، تبعیت از فرامین نورانی مقام معظم رهبری پرچم عزت و استقلال نظام را به دست صاحب اصلی یعنی حجت بن‌الحسن بسپاریم.

وی بیان کرد: فلسطینی‌ها سمبل مقاومت و مردمی شجاع و غیرت‌مند هستند که همه اینها ریشه در باورهای دینی و اعتقادی دارد، مردم فلسطین بدانند نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادگان جهان برای این مردم مبارز و مظلوم آرزوی عزت و سربلندی می‌کنند.

ایزدی تاکید کرد: در حقیقت کمال بی انصافی است اگر کسی خودبینانه به این مساله نگاه کند، قطعا باید روزی در پیشگاه الهی پاسخگو باشیم و افتخار می‌کنیم بتوانیم در این مسیر گاهی موثر در جهت توسعه و تعالی ارزش‌های اسلامی با محوریت جبهه مقاومت برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha