• یکشنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403043120226
  • خبرنگار : 71431

محکومیت ۲ مزاحم تلفنی اورژانس ۱۱۵ به نظافت آمبولانس‌ها

محکومیت ۲ مزاحم تلفنی اورژانس ۱۱۵ به نظافت آمبولانس‌ها
عکس تزئینی است

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران از محکومیت ۲ تن از مزاحمان تلفنی سامانه ۱۱۵ اورژانس تهران به نظافت و شست‌وشوی آمبولانس خبر داد.

اسماعیل فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مجازات دو مزاحم تلفنی مرکز اورژانس استان تهران گفت:‌متاسفانه مزاحمان تلفنی یکی از چالش‌های جدی اورژانس محسوب می‌شوند و گرچه با کمک رسانه‌ها و فرهنگسازی انجام شده از شمار مزاحمان تلفنی کاسته شده است، اما همچنان برخی از افراد با اهداف مختلف با سامانه ۱۱۵ تماس گرفته و ایجاد مزاحمت می‌کنند. حتی برخی از این افراد گزارش‌های دروغینی را اعلام می‌کنند که در موارد با توجه به نوع گزارش و درخواست مطرح شده اعزام آمبولانس یا موتورلانس نیز انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه مزاحمان تلفنی در روند خدمت‌رسانی اورژانس اخلال ایجاد می‌کنند، گفت: در همین راستا نیز جلساتی میان مسئولان اورژانس با مسئولان قضایی برگزار شده و هماهنگی خوبی نیز در این زمینه وجود دارد که در مواردی موجب صدور حکم برای مزاحمان نیز شده است.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران از صدور حکم یکی از قضات برای دو تن از مزاحمان تلفنی سامانه ۱۱۵ اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: با توجه به مزاحمت های تلفنی مکرر دو نفر و ایجاد خلل در روند خدمت رسانی اورژانس استان تهران به شهروندان و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال، اداره حقوقی سازمان اورژانس استان تهران اقدام به شناسایی این دو نفر کرده و شکایت خود را از آنان به ثبت رساند.

در همین زمینه ببینید:‌

پارازیت مزاحمان تلفنی روی خط اورژانس

فراهانی با بیان اینکه با هماهنگی دستگاه قضایی دو مزاحم تلفنی شناسایی و احضار شدند، گفت: پس از پایان تحقیقات و برگزاری جلسه دادگاه، متهمان پرونده  توسط قاضی دادگاه ضمن الزام به پرداخت جزای نقدی به موجب ماده ۲۳ قانون مجازات اسلامی موظف به شست‌وشو و نظافت چهار دستگاه آمبولانس اورژانس نیز شدند.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha