• شنبه / ۳۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403043019428
  • خبرنگار : 50553

بهروه‌برداری از ۱۰ پروژه در قزوین با حضور وزیر ورزش و جوانان

بهروه‌برداری از ۱۰ پروژه در قزوین با حضور وزیر ورزش و جوانان

ایسنا/قزوین کیومرث هاشمی، وزیر ورزش جوانان دولت سیزدهم شنبه ۳۰ تیر طی سفر یک روزه به قزوین ۱۰ پروژه ورزشی این استان را افتتاح کرد.

به گزارش ایسنا، شنبه ۳۰ تیرماه کیومرث هاشمی طی سفره یک روزه به قزوین همراه با جمعی از مسئولان قزوین ۱۰ پروژه ورزشی این استان را افتتاح کرد. این طرح‌ها شامل افتتاح چمن طبیعی تختی شهر بوئین زهرا، افتتاح ۶ چمن مصنوعی در سطح استان، افتتاح سالن ورزشی چند منظوره روستای زین آباد، افتتاح زورخانه شهر دانسفهان و افتتاح مرکز فیزیوتراپی هیئت پزشکی ورزشی قزوین بود.

چمن طبیعی شهر بوئین زهرا با اعتبار بخش خصوصی به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان راه‌اندازی شده است. این زمین چمن پس از ۱۲ سال توقف با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده و برای تکمیل پیست دومیدانی و همچنین روشنایی کافی نیازمند اعتبارات و حمایت ویژه است.

سالن ورزشی چند منظوره روستای زین آباد ۱۲۰۰ مترمربع مساحت دارد و برای ساخت این پروژه ۱۲ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است. در این سالن رشته‌های ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال و ورزش‌های رزمی آموزش داده خواهد شد.

مقصد بعدی افتتاح زورخانه دانسفهان بود، این زورخانه با ۵۰۰ متر زیربنا دارد با ۸ میلیارد تومان اعتبار راه اندازی شده است که امروز توسط وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

در ادامه این سفر وزیر ورزش و جوانان از استخر نیمه تمام شهر شال که هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بازدید کرد.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این بازدید اظهار کرد: برای تکمیل این استخر بیش از ۲۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و درخواست حمایت تکمیل این استخر را داریم.

در ادامه این بازدید جهت تکمیل پروژه استخر سرپوشیده وزیر ورزش و جوانان با پرداخت ۱۴ میلیارد تومان و استاندار با پرداخت ۵ میلیارد تومان موافقت کردند.

یکی دیگر از پروژه‌ها مرکز فیزیوتراپی هیئت پزشکی ورزشی قزوین در منطقه غیاث آباد بود که به بهره برداری رسید، این مرکز دارای ۵ دستگاه مدرن فیزیوتراپی است. برای تجهیز و راه‌اندازی این مرکز ۳ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان اعتبار توسط بخش خصوصی تأمین شده است.

بر اساس توافق انجام شده با اداره کل ورزش و جوانان خدمات فیزیوتراپی این مرکز به ورزشکاران و افراد تحت پوشش بیمه‌های تامین اجتماعی و نیروهای مسلح و دارای بیمه ورزشی با تخفیفات ویژه ۱۰ تا ۵۰ درصدی ارائه خواهد شد. ملی‌پوشان، مدال‌آوران آسیایی و جهانی نیز می‌توانند تا ۱۰ جلسه از خدمات رایگان این مرکز استفاده کنند.  

به گزارش ایسنا، در پایان این سفر یک روزه نیز کیومرث هاشمی از پروژه خانه سنگنوردی، اردوی تمرینی رضا علیپور ورزشکار راه یافته به المپیک، پروژه ورزشی سالن ۶ هزار نفری، دومیدانی و استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان شهید ابوترابی بازدید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha