• شنبه / ۳۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403043019211
  • خبرنگار : 50228

ناظمی:

تغییر در هیات اتومبیلرانی خوزستان بسیار محسوس است/ لزوم ارتباط با کشورهای همسایه

تغییر در هیات اتومبیلرانی خوزستان بسیار محسوس است/ لزوم ارتباط با کشورهای همسایه

ایسنا/خوزستان رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: تغییر در این هیات اتومبیلرانی بسیار محسوس است.

مازیار ناظمی امروز، ۳۰ تیرماه در مجمع سالانه هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: گروه جدید در هیات خوزستان نزدیک به ۱۴ ماه است که فعالیت دارد که امروز گزارش مالی و عملکردی هیات مورد تصویب مجمع قرار گرفت. تغییر در این هیات بسیار محسوس است و این را بدون تعارف می گویم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: عملکرد هیات در برگزاری تعداد رویدادهای ورزشی، در بحث آموزش، حضور در رقابت های کشوری و نیز رضایت ورزشکاران از شاخصه هایی است که کاملا مثبت بوده و نشان می دهد اتفاقات بسیار خوبی با حضور آقای عیسوند در هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان با حمایت‌های آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش استان رقم خورده است.

رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: شنیدم که اداره کل ورزش خوزستان نزدیک به یک میلیارد تومان به هیات اتومبیلرانی کمک کرده که یک اتفاق خوب است و نشان از توجه آقای بنی تمیم نسبت به همه هیات های ورزشی در استان خوزستان است. در مجموع اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده است.

او بیان کرد: امیدوارم آقای عیسوند به عنوان یک مدیر پیش رو بتواند میزبانی‌های بیشتری را بگیرد و یک ارتباط بین‌المللی با کشورهای همسایه مثل کشور عراق داشته باشیم و می‌توانیم در رشته‌های مدنظر ما که بسیار فعال هستند، این اتفاق رقم بخورد.

ناظمی در ادامه با تبریک به بنی‌تمیم بابت انتخاب مدیرانی چون عیسوند در هیات اتومبیلرانی و موتورسواری، عنوان کرد: جای چنین مدیرانی در هیات‌های ما خالی بود و برای استان خوزستان خوشحالم. هر بار این استان از من دعوت کند با افتخار خواهم آمد و قول می‌دهم میزبانی‌های بیشتری به خوزستان بدهیم و در بحث آموزش نیز همکاری لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha