• شنبه / ۳۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403043019154
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار تاکید کرد

تشکیل شورای فضای مجازی در شهرستان‌های استان سمنان

تشکیل شورای فضای مجازی در شهرستان‌های استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان خواستار تشکیل جلسات‌ شورای فضای مجازی در شهرستان‌های این استان شد.

سید محمدرضا هاشمی امروز (۳۰ تیر ماه) در جلسه شورای مجازی استان که به میزبانی سالن غدیر استانداری برگزار شد با قدرشناسی از مردم این استان در برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه اول ماه محرم، اظهار کرد: شورای فضای مجازی استان، نقش موثری در اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و تشویق مردم به حضور در انتخابات ریاست جمهوری داشت.

وی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای حل مشکلات اساسی استان تاکید و بیان کرد: لازم است شورای فضای مجازی استان، برنامه‌های خود را تا پایان سال و بویژه در حوزه چالش‌های اساسی استان مانند آب، جمعیت و تصادفات جاده‌ای ارائه کند.‌

او توسعه اقتصاد دیجیتال در استان را امری بسیار مهم و قابل توجه ارزیابی و اظهار کرد: انتظار می‌رود شورای مجازی استان در این زمینه نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشد.‌

رئیس شورای تامین استان با تاکید بر اینکه امنیت سایبری دستگاه‌های اجرایی استان، امری بسیار مهم است، گفت: تمام دستگاه‌ها نسبت به ارتقای امنیت سایبری زیرمجموعه خود اقدام کنند.

وی همچنین پیشنهاد کرد که جلسات متناظر شورای مجازی استان در شهرستان‌ها و با محوریت فرمانداران تشکیل شود.

استاندار سمنان با اشاره به نقش مهم تبیین اقدامات و خدمات دولت و نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران در افزایش اعتمادآفرینی و رضایتمندی برای مردم، اظهار کرد: شورای فضای مجازی استان درباره تامین آب شرب و تامین مطالبات گندمکاران گرمسار تولید محتوا کند.

وی خواستار آگاهی‌بخشی به مردم در موضوعات مختلف شد و افزود: موضوعاتی مانند اربعین حسینی، ۲۸ ماه صفر، تب دنگی، هفته دولت از جمله مواردی است که باید درباره آنها تولید محتوا شود.

فرج‌الله شوشتری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان نیز در این نشست بر لزوم شناسایی و تقویت تولیدات تاثیرگذار در حوزه فضای مجازی تاکید کرد و گفت: باید شیوه‌های انتشار در فضای مجازی بررسی دوباره شود و نقاط ضعف مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد. 

وی بر لزوم آسیب‌شناسی فضای مجازی از سوی شورای قضای مجازی استان تاکید و بیان کرد: بهتر است تا با هدف امنیت شبکه و فضای مجازی از آنتی‌ویروس‌های داخلی استفاده شود.

او به نفوذ بالای فضای مجازی در استان پرداخت و از اعضای این شورای استانی خواست تا تعامل و ارتباط با ادمین‌های فضای مجازی استان حفظ و تقویت شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha