به گزارش ایسنا، فدکس در بیانیه ای در وب سایت خود اعلام کرد انتظار دارد اختلالات قابل توجهی در شبکه های این شرکت به دلیل مسائل شخص ثالث روی دهد. این شرکت، برنامه های اضطراری را پیاده کرده است اما اعلام کرد بسته هایی که قرار بود روز جمعه تحویل داده شوند، تاخیر پیدا کنند.
یونایتد پارسل سرویس در بیانیه جداگانه ای اعلام کرد بعضی از سیستمهای رایانه ای شرکت هم دچار اختلال شده و این شرکت به دنبال راه حلی برای به حداقل رساندن اختلالات است. این شرکت قصد دارد به فعالیت ادامه دهد و رانندگانش همچنان در راه هستند.
بر اساس گزارش بلومبرگ، این مشکلات در تحویل، چند روز پس از رویداد خرید پرایم دی شرکت آمازون روی داده که طبق اعلام این غول فناوری، بزرگترین رویداد خرید تاکنون بوده و این شرکت ۲۰۰ میلیون قلم جنس در روزهای ۱۶ و ۱۷ ژوئیه، فروخته است.
شرکتها در صنایع مختلف از جمله خطوط هوایی، بانکی و رسانه ای، روز جمعه با اختلال سایبری جهانی مربوط به پلتفرم ابری آزور مایکروسافت و مشکل نرم افزاری شرکت امنیت سایبری «کراود استرایک» روبرو شدند. این مشکل برای رایانه هایی پیش آمد که با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت و نرم افزار «کراود استرایک» کار می کردند.
انتهای پیام
نظرات