• یکشنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403042416637
  • خبرنگار : 71431

بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای پس از تعقیب و گریز چندکیلومتری در غرب تهران

بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای پس از تعقیب و گریز چندکیلومتری در غرب تهران

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای و سابقه‌دار در غرب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد افشار درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا درحال گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی خود بودند که با یک موتورسیکلت با پلاک مخدوش که راکب آن درحال زاغ زنی بود روبه‌رو شده و به صورت نامحسوس آن را زیر نظر قرار دادند.  

وی با بیان اینکه در همین حین این فرد اقدام به سرقت موبایل یکی از شهروندان کرد، گفت:‌در همین راستا نیز بلافاصله ماموران کلانتری برای دستگیری سارق وارد عمل شدند، در همین راستا نیز تعقیب و گریز میان پلیس و سارق آغاز و به تبع آن طرح مهار نیز اجرا شد، سرانجام نیز پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز، موتور سیکلت متهم با برخورد به جدول، بر زمین افتاده و متهم دستگیر شد. همچنین در بررسی‌های از متهم اولیه مشخص شد که موتور سیکلت مذکور نیز سرقتی است و علاوه بر آن یک دستگاه تلفن همراه هم که به تازگی سرقت شده بود کشف شد.

افشار با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت:‌ بررسی سوابق متهم در مقر انتظامی نشان داد که او جزو سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای است که پیش از این نیز بارها دستگیر و روانه زندان شده است. همچنین این فرد در جریان بازجویی‌ها به ۱۳ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و گفت که اموال مسروقه را به یکی از اتباع کشورهای همسایه فروخته است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه شناسایی و دستگیری مالخر نیز در دستورکار ماموران قرار دارد، گفـت: برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۵ ۰۰:۱۵

اعدامش کنید تا باعث سلب امنیت و سلب آرامش شهروندان نشود چون توبه گرگ مرگه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۵ ۰۰:۵۰

چه فایده نیروی انتظامی با بدبختی اونا را دستگیر می‌کنه بعدش با یک فیش آزاد می‌شن یا یکسال تو زندان میمونن بعدش میان بیرون باز بدتر میشه اینبار عقده ای میشه آدم می‌کشه باید سختگیری کنن

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۵ ۰۰:۵۴

آیا فقط دستگیر کردن آنها مشگل را حل می کند پلیس با تمام توان اینگونه افراد را بازداشت می کنند بعد چند سال یا ماه اینگونه افراد همان کار خود را شروع می کنند با روح روان مردم بازی می کنند امیدواریم که ریشه یابی شود یکی حکمی داد شود که بازدارند باشد هر هر جوری که بازدارند باشد حتی اگر مجبور به قطع مچ دست سارق شود آنها گدایی کنند بهتر است که امنیت جامعه را اینگونه به خطر بیندازند کار هست ولی آنها به پول مفت عادت کردن چگونه باری اتباع کار هست ولی برای اینها نیست چون زیادی خواه هستند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۵ ۰۱:۰۶

برخورد قاطعانه قوه قضائیه وجریمه سنگین ، ما که نمی توانیم همانند کشورهای عربی دست تبهکاران حرفه ای قطع نمائیم تا عبرتی برای سارقان وامنیتی برای جامعه باشد .پس هر روز تکرار مکررات گذشته .؟؟ پس سارقان درکمال جسارت بعمل وقیحانه خود ادامه میدهند.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۵ ۰۴:۴۶

خدا قبول کنه شغل پر درآمدی دارند. ماهانه ده تا موبایل اپل می‌دزدند. دونه ای ۱۰ میلیون به مال‌خر میفروشد. این آخری که گیر افتاده موبایل را پس میدهد و ۱۰ میلیون هم به صاحب موبایل میدهد تا رضایت بگیرد تا شاکی خصوصی نداشته باشد. با این حال ۸۰ میلیون تو جیب مبارکشان باقی مانده. ماه‌های قبل هم ۱۰۰ میلیون درآمد داشته و گیر نیافتاده.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۵ ۰۶:۰۴

این همه زحمت عوامل زحمت کش نیروی انتظامی با این قوانین که باز دارنده نیست از بین میره و اقای سارق بلافاصله از زندان ازاد و دوبار شروع به سرقت و ایجاد رغب و وحشت در جامعه میکنه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۵ ۰۶:۰۵

همه جا اتباع نقش دارند خدا ما را نجات بده

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۵ ۰۹:۲۷

با کمال تشکر بابت زحمت دستگیری مامورین ولی بعد از مدتی آزاد میشه وفردا به شغل شریفش در گوشه ایی دیگر ادامه خواهد داد

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۵ ۰۹:۳۲

اون مالخر رو باید به اشد مجازات رسوند . تا زمانیکه مالخر وجود داشته باشه دزدی به راحتی انجام میشه . در ضمن این دزد با این همه سابقه دزدی باید چنان تنبیه شود که بار دیگر مرتکب آن نشود .

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۵ ۱۰:۲۵

خیلی نگران نباش پس از یک هفته باز داشت مجددا ازاد وبه موبایل قاپی ادامه میدهد ونهایتا دو باره یک هفته دیگر بازداست میشود

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۵ ۱۲:۱۲

آشغالهای بی همه چیز اموال مردمو که بازحمت کار میکنن خیلی راحت میدزدید مفت میفروشبد به اتباع شرقی

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۵ ۱۲:۴۳

با تشکر از زحمات پلیس. اما باید این افراد به شدت مجازات بشن. اگر دست و پای چندتا از این سارقان و ارازل را قطع می کردند . حساب کار دست بقیه می اومد. هیچکسی جرات دزدی و شرارت نداشت.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۶ ۱۲:۵۵

قاطعانه برخورد شود با تشکر