• شنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403042315255
  • خبرنگار : 71145

در اولین عملیات خود

«گردان‌های مقاومت لبنان در برابر اشغالگران» مقر «رویسه القرن» را هدف قرار داد

«گردان‌های مقاومت لبنان در برابر اشغالگران» مقر «رویسه القرن» را هدف قرار داد

«گردان‌های مقاومت لبنان در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی» از اجرای اولین عملیات نظامی خود علیه اشغالگران در چارچوب «طوفان الاقصی» در حمایت از مقاومت در نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های مقاومت لبنان در برابر اشغالگران رژیم صهیونیستی روز جمعه اولین عملیات نظامی خود را در پشتیبانی از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت آنها اعلام کرد.

طبق گزارش المیادین، این گردان‌ها در بیانیه کوتاهی که توسط اتاق عملیات خود منتشر شد، اعلام کرد که مقر «رویسه القرن» در مزارع اشغالی شبعا لبنان را هدف قرار داد که به طور مستقیم به هدف مورد نظر برخورد کرد و توضیح داد که هدف گیری با سلاح‌های موشکی انجام شد.

این گروه مقاومت افزود که گروه شهدای عبدالعال در گردان‌های لبنانی این عملیات را انجام داد و متعهد شد که تا پیروزی و آزادی به مقاومت ادامه دهد.

در بیست و سوم اکتبر  گردان‌های مذکور مبارز علی کمال عبدالعال «جهاد» و حسین حسان عبدالعال را که در حین انجام وظیفه ملی بودند از دست دادند و آنها به درجه رفیع شهادت رسیدند.

این عملیات که توسط گردان‌ها در قالب «طوفان الاقصی» انجام شد، در راستای اجرای هدفی است که برای آن در مارس ۱۹۹۸ ایجاد شده یعنی مقاومت در برابر اشغالگری اسرائیلی در اراضی لبنان و آزادسازی مناطق اشغال شده در کنار همه رزمندگان مقاومت از همه جناح‌ها.

این عملیات نقش گردان‌های لبنانی را در مقاومت در برابر اشغالگری اسرائیل تایید می‌کند؛ نقشی که تا زمانی که هر وجب از خاک لبنان اشغال باشد، همچنان وجود دارد و باقی خواهد ماند.

در همین راستا، مقاومت اسلامی در لبنان -حزب‌الله لبنان- با سلاح‌های مناسب، یک ساختمان مورد استفاده سربازان اشغالگر در شهرک «مسکاو ام» و دیگری در شهرک «متولا» را هدف قرار داد.

مقاومت تایید کرد که این ۲ عملیات در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستاها و خانه‌های امن جنوب به ویژه در شهرک کفرکلا انجام شد.

حزب‌الله همچنین به حملات اشغالگران به روستاهای جنوبی پاسخ داد و در سومین عملیات، مقر گردان پیاده نظام تیپ ۷۶۹ شرق در پادگان «رامیم» را با گلوله‌های توپ هدف قرار داد که به برخورد مستقیم به هدف منجر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha