• پنجشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403042114777
  • خبرنگار : 50141

رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) خوی خبرداد

کمبود نیروی انسانی بخشی از مشکلات بیمارستان امیرالمومنین خوی

کمبود نیروی انسانی بخشی از مشکلات بیمارستان امیرالمومنین خوی

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) خوی، کمبود نیروی انسانی و نبود فضای فیزیکی کافی را از جمله مشکلات جاری این بیمارستان عنوان کرد.

دکتر فرخ شیرزادگان در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرد: کمبود پزشک متخصص برای انجام جراحی های اورژانسی و تامین اعتبار لازم برای احیا و بازسازی ساختمان قدیمی بیمارستان از نیازهای ضروری است که انتظار داریم مسئولین مربوطه در اسرع وقت حل و فصل کنند.

شیرزادگان از ارائه خدمات درمانی ،پزشکی دارویی به ۴۰۰ هزار نفر در طول سال خبر داد و گفت:خدمات در بخش های سرپایی اورژانس، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، داروخانه به صورت رایگان به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه شده است.

وی ادامه داد: بخش های بستری بیمارستان شامل جراحی زنان ،جراحی عمومی،بخش داخلی اطفال، ارولوژی، مغز و اعصاب، قلب و پنج تختICU وچهار تخته NICU می باشد.

شیرزادگان از اضافه شدن تجهیزات رادیولوژی پرتابل، شنوایی سنجی و بینایی سنجی خبر داد و گفت: مراحل نهایی خرید دستگاه فیلو برای جراحی های چشم و دستگاه CARM برای انجام جراحی های مغز و اعصاب، ارتوپدی در دست انجام است.

وی هم چنین از افزایش تخت های بیمارستانی از ۳۲ تخت به ۵۰ تخت از زمان واگذاری مدیریت بیمارستان به سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: این افزایش تخت بیمارستانی موجب ایجاد رضایت مندی بیشتر مراجعان و بیماران شده است.

شیرزادگان هم چنین از ارائه خدمات رایگان به حدود ۲۰۰ هزار نفر مراجعه کننده به درمانگاه خاتم الاانبیا در طول سال خبر داد و گفت: نزدیک به ۳ هزار نفر بیمار مزمن پرونده دار نظیر دیابتی ها و فشارخون ،قلبی و عروقی، اعصاب و روان در هر ۲ ماه به صورت رایگان ویزیت و داروی رایگان می گیرند.

وی خدمات آزمایشگاهی، رادیولوژی دیجیتال، دانپزشکی، مامایی، داروخانه را از جمله خدماتی عنوان کرد که برای بیمه شدگان در درمانگاه خاتم الاانبیا ارائه می‌شود.

شیرزادگان تصریح کرد: نسخه نویسی بصورت کاملا الکترونیک و سیستم ارجاعی به متخصص انجام می شود.

وی از برگزاری میز خدمت برای مردم خوی در مصلی نماز جمعه به مناسبت هفته تامین اجتماعی خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha