• پنجشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403042114668
  • خبرنگار : 71959

با حضور سرپرست ریاست جمهوری صورت گرفت

افزوده شدن ۹۰۵ خودرو و تجهیزات جدید به هلال احمر/ تعمیر ۴ فروند بالگرد و ۶۹ دستگاه خودروی نجات

افزوده شدن ۹۰۵ خودرو و تجهیزات جدید به هلال احمر/ تعمیر ۴ فروند بالگرد و ۶۹ دستگاه خودروی نجات

با حضور دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری و رییس جمعیت هلال‌ احمر، آیین الحاق ۹۰۵ دستگاه خودرو و سایر تجهیزات امدادی به ناوگان هلال‌احمر برگزار شد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز آیین الحاق ۹۰۵ دستگاه خودروی امداد و نجات جمعیت هلال احمر با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور و  پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد.

کولیوند با حضور در این مراسم ضمن عرض درود به شهدای هلال احمر و رییس جمهور شهید، گفت: عرض سلام و خیر مقدم دارم خدمت حامی اصلی جمعیت هلال احمر در طول دولت سیزدهم آقای مخبر که امروز ماحصل این دستورات و هماهنگی‌ها را در بخش توسعه و تقویت سیستم امداد و نجات می‌بینیم.

وی افزود: امروز ۶۰۰ خودرو هایلوکس دوکابیه امداد ونجات،۳۰۰ آمبولانس و تعدادی خودرو برای امور دیگر در مجموع ۹۰۵  دستگاه خودرو و تجهیزات‌در اختیار نیروهای سراسر کشور قرار می‌گیرد و برای کمک رسانی استفاده می‌شود.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: امروز ۵۰ هزار چادر امدادی تیپ ۴،۹۰۰دستگاه  بیسیم دیجیتال، ۵ دستگاه ربات نجات دریایی که باعث می شود دیگر نیاز نیست غریق نجات به آب بزند، نیز به ناوگان‌ما اضافه شد.

کولیوند با اشاره به نوسازی‌و بازسازی ناوگان گفت: متخصصان ما در تعمیر و نگهداری بالگردها توانستند ۴ فروند بالگرد را که زمین‌گیر بود را تعمیر و به چرخه امداد بازگردانند. همچنین۵۴ خودروی امدادی و ۱۵ خودروی عملیات نیز تعمیر شد.

وی افزود: ما امروز اینجا آمدیم تا به شهدا بگوییم راه شما ادامه دارد و ما به وعده هایمان عمل کردیم و ان‌شاءالله روز به روز مردم شادهد پیشرفت ما باشند.

کولیوند اظهار کرد: ما مصوبه دولت را داریم که ۱۵۰۰ دستگاه خودروی نجات دیگر تا آبان ماه مجددا به ما ملحق می شود که توان ما را چندبرابر می‌کند.

وی گفت: عملیات اربعین پیش را رو داریم و عملیات حج‌ را امسال بهتر از سال پیش انجام دادیم و برای  ۵ ماه طول کشید تا به اینجا برسیم و از همه‌ متشکرم،

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha