• پنجشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403042114587
  • خبرنگار : 50037

شرایط ۴۳ روستای رزن برای بازنگری طرح هادی مهیا شده است

شرایط ۴۳ روستای رزن برای بازنگری طرح هادی مهیا شده است

ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: در حال حاضر در سطح شهرستان رزن شرایط ۴۳ روستا برای بازنگری طرح هادی مهیا شده است.

علی اصغر غفاری آثار پنجشنبه ۲۱تیرماه  در نشست با نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی و نیز مدیر کل بنیاد مسکن استان، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان رزن از بنیاد مسکن از محل منابع ملی  قیر رایگان و از محل اعتبارات سفر دارای ۵۰ میلیارد تومان طلب است که در این رابطه انتظار است  برای هفت روستای سطح شهرستان هر یک اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان به منظور بهسازی روستایی اختصاص دهد.

وی گفت: در حال حاضر هفت روستای شهرستان از جمله سورتجین،کل کبود، ملابداق، آب باریک  هر یک  با اعتباری افزون بر ۲.۵ میلیارد تومان  آمادگی آسفالت و بهسازی  دارند که در این رابطه نیاز است اداره کل بنیاد مسکن استان برای هر یک از این هفت روستا از محل اعتبارات قیر اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان اختصاص دهد.

غفاری آثار ادامه داد: در  توزیع اعتبارات دو سال  گذشته ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱  حدود ۳۰ درصد از اعتبارات شهرستان را در کمینه برنامه ریزی به دلیل نیازها و درخواست‌های مردم روستاها به حوزه بنیاد مسکن اختصاص داده‌ایم و سعی کردیم قسمت عمده اعتبارات در حوزه توزیع به بنیاد مسکن اختصاص داده شود.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱  برای تعداد ۴۳ روستا  اعتباری افزون بر  ۲۱ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده بودیم که در این رابطه با اعتباری افزون بر ۶۶ میلیارد این تعداد روستا بهسازی و آسفالت شد.

غفاری آثار همچنین یاد آور شد:در سال گذشته نیز برای ۲۹ روستا اعتباری افزون بر ۳۱ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که در این رابطه بنیاد مسکن شهرستان قول مساعد داده که تمامی این پروژه‌های عمرانی  تا پانزدهم مرداد ماه به پایان برسد.

وی با اشاره به خدمات انجام شده در سطح روستاهای شهرستان رزن در طی دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: این خدمات ارزنده انجام شده در سطح روستاهای شهرستان موجب ارتقا دو چندان رضایتمندی مردم شده و این امر موجب شد که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز انتخابات ریاست جمهوری چشمگیر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha